1

לייקים

לקראת יום המשפחה איך לרתום המשפחה למטלות הבית

טיפים והמלצות לרתום את בני המשפחה במטלות הבית

שתפו:

לקראת יום המשפחה איך לרתום המשפחה למטלות הבית

טיפים והמלצות לרתום את בני המשפחה במטלות הבית

שתפו:

לקראת יום המשפחה – כך תרתמו את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית

מומחי Dyson מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו לשתף את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה מבקשים מבן משפחה לנקות אחריו או להשתתף בניקיון הבית ונתקלים בתירוצים בלתי פוסקים? יום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת להתכנס ולעבוד כצוות כדי לשמור על הבית שלכם נקי ומסודר.. מומחי Dyson מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו לרתום את בני הבית לניקיון יעיל שאף יתרום לגיבוש משפחתי מלא בהנאה.
הקצו משימות ספציפיות: התאימו לכל בן משפחה משימה או אזור מסוים לניקוי בבית. זה יסייע להבטיח שהניקיון יהיה יסודי ושאף אזור בבית לא יתפספס.

וודאו שלכל אחד יש את הכלים המתאימים לעבודה: שואבי האבק של Dyson נועדו להפוך את פעולת הניקיון לנוחה ויעילה, עם מערכות יניקה וסינון מתקדמות שיכולות להסיר ביעילות לכלוך, אבק ופסולת מכל סוגי המשטחים. שואב האבק Dyson V15 בטוח יסייע במלאכה, בעל מברשת מאירה המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים וניתן לעבוד איתו עד 60 דקות רצוף- מה שיבטיח ניקיון יסודי מבלי להתאמץ!

הפכו את הניקיון למשחק: ניקיון הוא לא בהכרח משימה מהנה ואף עלול להיות משעמם. לכן מומלץ לנסות להפוך את המשימה לזמן איכות משפחתי ולשלב בה יותר עניין. ניתן לערוך תחרות בין בני הבית כדי לראות מי יכול לסיים את המשימה שלו הכי מהר או מי יכול למצוא הכי הרבה אבק ובאילו פינות מפתיעות מצא אותם בהן. המנצח יקבל פרס שייקבע מראש.

עודדו השתתפות: דאגו שכולם יהיו מעורבים בתהליך הניקיון, גם הילדים וגם הבוגרים יותר במשפחה. תחילה, ניתן להקצות להם משימות פשוטות כמו איסוף צעצועים או להכנת הבית לקראת השאיבה.

השתמשו באביזרים הנכונים: הכינו מבעוד מועד כל מה שיסייע לכם בניקיון קל ויעיל. שואבי האבק של Dyson ידועים בשאיבה העוצמתית ובטכנולוגיה המתקדמת שלהם, שהופכת אותם למושלמים לניקוי שטיחים, רצפות עץ ,ריפודים ואפילו (כן, כן) את חיות המחמד שלכם, לכן הקפידו להשתמש באביזרים הייעודיים המצורפים לשואב לפי המשטח שעליכם לנקות כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

הפכו את הניקיון המשפחתי לאירוע קבוע: הפכו את הניקיון לחלק קבוע מהשגרה המשפחתית שלכם. כך, זה יהפוך להרגל ולמשהו שכולם מצפים לעשות ביחד.

הטיפים האלה יאפשרו לכם ולבני המשפחה לעבוד יחד כדי לשמור על בית נקי ומסודר יותר, להתחבר זה לזה וליהנות מזמן איכות ביחד. יום משפחה שמח!

ל- Dyson מבחר שואבי אבק עם מגוון גדול של אביזרים לניקוי כל פינה בבית.
לפרטים ורכישה: dyson.co.il בחנויות החשמל המובחרות ובמתחם Dyson בקניון עזריאלי ת"א.
שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים