5

לייקים

לה רוש-פוזה משיק קרם: סיקאפלסט באום B5+

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש LA ROCHE–POSAY משיק: + CICAPLAST BAUME B5 בפורמולה חדשה ומשופרת.

לה רוש-פוזה משיק קרם: סיקאפלסט באום B5+

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש LA ROCHE–POSAY משיק: + CICAPLAST BAUME B5 בפורמולה חדשה ומשופרת.

שתפו:

קרם המסייע לשיקום והרגעת העור, לעור מגורה או פגוע. מתאים לשימוש להרגעה של פגעי היומיום כדוגמת עקיצות, חבורות, סדקים, יובש ותחושת אי-נוחות.

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק קרם: סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה, המסייעת לשיקום והרגעת העור, לעור מגורה או פגוע, חלש ויבש. הקרם מתאים לשימוש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. נטול בושם, פרבנים, מתאים לעור רגיש.

קרם סיקאפלסט באום B5+ מכיל פורמולה מנצחת עדכנית ומשופרת של רכיבים פעילים עבור הפעולה העוצמתית ביותר, על מנת להעניק שיקום מיידי של העור. הקרם מעניק פתרון יעיל לעור מגורה או פגוע. מרקם מזין, לא שומני הנספג במהירות ומותיר תחושה נעימה.

עור הפנים והגוף נאלץ להתמודד עם פגעי היומיום כדוגמת עקיצות, חבורות, סדקים, יובש ותחושת אי-נוחות מעקצצת. העור הופך לאדמומי, מתקלף ונוטה לתחושת גרד וצריבה הפוגעים בשגרת החיים. אי-טיפול נכון וממוקד עלול להותיר סימנים הנראים לעין לאורך זמן. אולם, טיפול יעיל ונכון יעניק הקלה מיידית ויסייע בתיקון מהיר ואיכותי, שיפחית את הסימנים ויעניק לעור מראה בריא ותחושת נינוחות.

פורמולה ייחודית להרגעה ותיקון פגעי העור:

הרגעה מיידית של עור מגרד ומגורה – פנתנול בריכוז 5%, הידוע כבעל תכונות הרגעה וריפוי. מחדיר לחות ומשפר את תפקודי מחסום ההגנה הטבעי של העור בעודו מרגיע ומקל על ריפוי פצעים. מתאים לשימוש לכל סוגי העור, גם לעור הרגיש ביותר. מרקם מזין, המשלב מי מעיינות טרמליים של לה רוש-פוזה, להרגעה ומניעת גירויים, יחד עם חמאת שיאה המפחיתה את החום ותחושת הגירוי ומקלה באופן מיידי על תחושת האי-נוחות, גם של עור

רגיש. הגנה ותיקון העור – Madecassoside רכיב פעיל טבעי המאיץ את תהליך התחדשות העור.  תודות לקישור ייחודי, בין תרכיב נחושת-אבץ-מגנזיום, המפעיל את תהליך שיקום האפידרמיס והתחדשות העור במהירות וביעילות.

הוראות שימוש- לשימוש על עור נקי, למרוח כמות רצויה על האזור הפגום ולהספיג עד תום.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪, תכולה: 40 מ"ל. 100 מ"ל המחיר: 99 ₪.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים. לפרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים