1

לייקים

טיפים פשוטים כיצד להסיר איפור

גם במסיבות פורים שומרים על עור הפנים ועל איכות הסביבה

שתפו:

טיפים פשוטים כיצד להסיר איפור

גם במסיבות פורים שומרים על עור הפנים ועל איכות הסביבה

שתפו:

טיפים פשוטים כיצד להסיר איפור בלי להזיק לעור מהמאפרת המקצועית נופר מטייב

אין חג יותר שמח, צבעוני, מקושט ומהודר מפורים, כמה חודשים של התארגנויות, רעיונות ויצירה וכל אלו מתנקזים ליום אחד בו כל אחת ואחד יכולים להפוך למה שרק יחלמו. חלק מהותי בתחפושת הוא האיפור ובפורים בעיקר ניכרת הצבעוניות, והשימוש בחומרים כמו: נצנצים, דבקים, צבעי מים, אודמים וכל אלו יושבים לנו על הפנים לכמה שעות טובות.

לרגל חג הפורים, מותג הטיפוח האורגני: ecoLove בשיתוף המאפרת המקצועית נופר מטייב, מנדבים טיפים לניקוי פנים טבעי לאחר הנשפים.

כלל מספר 1 – נסו להשתמש באיפור הפנים בכמה שפחות בחומרים 'כבדים' שיאטמו את העור ואם אין ברירה תבחרו את אלו שלא מזיקים לכן ולסביבה. מומלץ להשתמש במוצרים העשויים מחומרים טבעיים, מותגים ידועים, המאושרים ע"י משרד הבריאות וכמובן שלא נוסו על בעלי חיים.

כלל מספר 2 – לאחר הבילוי חובה להוריד את האיפור ולנקות את עור הפנים בצורה נכונה ביותר.

הניקוי היעיל ביותר הוא ניקוי בשני שלבים: שלב ראשון – להמיס את האיפור, לפרק אותו ולהוריד את הלכלוך והשומן שהצטבר על העור. את זה ניתן לעשות בעזרת ג׳ל ניקוי פנים , עדיף לבחור בג'ל פנים המיוצר מחומרים טבעיים. שלב שני – השלב היסודי בניקוי הפנים, ניקוי הלכלוך והשומן שעוד לא ירדו וחדרו קצת יותר עמוק. את השלב הזה ניתן לבצע בעזרת מי ניקוי מיסלר להסרת איפור. נניח מעט מים מיסלרים על הפד הקוסמטי ונעבור על כל הפנים, איזורים קצת יותר רגישים כמו העיניים, שפתיים, ריסים כדי לוודא שכל האיפור ירד.

הימנעו מניקוי אגרסיבי –מומלץ לא לקרצף חזק את הפנים, קרצוף מוגזם עלול לשרוט את העור וליצור תופעה של נימי דם מורחבים.

לסיום – מי שרוצה לפנק את עור הפנים ולהחזיר לו חיות ולחות, מומלץ השתמשי במסכת בוץ שמטהרת את הפנים ומכילה תמציות אורגניות כמו: אלוורה, מלפפון וקמומיל.

המוצרים של ecoLove מתאימים לכל סוגי העור ומכילים תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל, ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים ללא רכיבים מן החי VEGAN וללא בישום. ולאלה שחשוב להם לשמור על איכות הסביבה ישמחו לגלות שהג'ל ניקוי פנים ומסכת בוץ מגיעים באריזת קנה סוכר – מקור טבעי ומתחדש, ומיוצרים בישראל.

ניתן להשיג בניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, Be, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' –

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים