1

לייקים

אל על חושפת את לו"ז קיץ 2023

שבעה יעדים חדשים ועשרות טיסות שבועיות נוספות

שתפו:

אל על חושפת את לו"ז קיץ 2023

שבעה יעדים חדשים ועשרות טיסות שבועיות נוספות

שתפו:

לאחר שהשיקה את השפה העיצובית החדשה שלה לצד נבחרת השגרירים והפרזנטורים שלה, חברת אל על מציגה את הטיסות שילוו אותה בקיץ הקרוב

לאחר שבוע בו השיקה אל על, חברת התעופה הגדולה בישראל, את יעדיה החדשים במסגרת כנס ה-IMTM ואת נבחרת השגרירים והפרזנטור, באירוע השקת השפה העיצובית החדשה, כעת חושפת החברה את לו"ז הטיסות שלה לקיץ 2023. לקראת פסח וקיץ 2023 החברה מגדילה תדירויות ליעדים המבוקשים ומוסיפה יעדים חדשים. במסגרת זו, בחודש מרץ יחלו הטיסות ליעדיה החדשים – טוקיו ודבלין.

בטיסות החברה לצפון אמריקה, אל על תגביר את תדירות הטיסות הישירות לבוסטון, משתי טיסות בשבוע לשלוש טיסות שבועיות, בימים ראשון, שלישי וחמישי. כמו כן, תדירות הטיסות ללוס אנג'לס תגדל לשש טיסות שבועיות, החברה תמשיך להפעיל שש עשרה טיסות שבועיות לנמל התעופה JFK בניו יורק, אחת עשרה טיסות שבועיות לניוארק, ולאור הביקושים הרבים לפלורידה אנו מרחיבים את הפעילות ומשיקים קו ישיר עונתי לפורט לודרדייל ומוסיפים טיסה שישית למיאמי. הטיסה הראשונה לפורט לודרדייל תמריא בחגי תשרי והחל מקיץ 2024 תהיינה טיסות סדירות ליעד. סה"כ תפעיל אל על את מספר הטיסות הישירות הגבוה ביותר (מעל 40 טיסות שבועיות) ליעדי צפון אמריקה.

תדירות הטיסות לאיטליה תעלה לשלושים ושתיים טיסות בשבוע, תדירות הטיסות לצרפת תגדל לשלושים ושתיים טיסות בשבוע, תדירות הטיסות ללוטון (לונדון) תגדל ובסך הכל תפעיל החברה עד עשרים ושתיים טיסות בשבוע ללונדון. בנוסף, אל על תגביר את תדירות הטיסות לליסבון כאשר החברה תפעיל עד שש טיסות בשבוע לבירת פורטוגל. עוד במסגרת לוח הזמנים ליעדי החברה באירופה, עד עשרים ושלוש טיסות שבועיות לספרד, אחת עשרה טיסות בשבוע לבודפשט, אחת עשרה טיסות שבועיות לפראג, שלוש עשרה טיסות בשבוע לאמסטרדם ולמגוון יעדים ברחבי היבשת.

כמענה לביקושים הגוברים ליעדי הנופש האקזוטיים ברחבי העולם, אל על תפעיל עד עשר טיסות שבועיות ישירות לתאילנד באמצעות טיסות ישירות לבנגקוק ולאי הנופש פוקט, עד שלוש טיסות שבועיות לדרום אפריקה, עד שש טיסות שבועיות למרוקו, ועד שלוש עשרה טיסות בשבוע לדובאי.

סאן דור מקבוצת אל על תפעיל טיסות לעשרה יעדים בקיץ 2023: שארם א-שייח', סלוניקי , טבליסי, לרנקה, זאגרב ולובליאנה, והיעדים חדשים: שתי טיסות שבועיות לפורטו, שלוש טיסות שבועיות נאפולי, שתי טיסות שבועיות לטיווט במונטנגרו וארבע טיסות לאיסטנבול בשבוע.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "במסגרת תנופת ההתחדשות של אל על, אנו נרגשים להכריז היום על לוח הטיסות של החברה לקיץ 2023. מדובר בלוח טיסות למגוון יעדים ברחבי העולם וביניהם שבעה יעדים חדשים ומרגשים וכן, המשך הגדלת הפעילות לכלל יעדי החברה, מצפון אמריקה ועד למזרח הרחוק. נמשיך לפעול על מנת לחדש ולהעניק ללקוחותינו את היצע היעדים הרחב ביותר, לצד תדירות טיסות גבוהה ושעות הטיסה הנוחות ביותר לקהל הישראלי. אנו גאים להמשיך במשימתנו להוות גשר בין ישראל לעולם. רשת הנתיבים הישירים של אל על למגוון יעדים ברחבי העולם, בשילוב צי מטוסים חדש ומתקדם, מעניקה את חוויית הטיסה הטובה ביותר".

אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ, היא חברת התעופה הגדולה בישראל. החברה נוסדה ב-1948 כחברת התעופה הלאומית של ישראל. אל על היא חברה ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מרכז פעילותה והנהלתה של החברה ממוקמים בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון.
החברה מפעילה טיסות ל-57 יעדים ב-33 מדינות ברחבי העולם, באמצעות צי של כ-45 מטוסים, כולם מתוצרת בואינג. הצי יכלול 24 מטוסי 737, 16 מטוסי דרימליינר 787 ושישה מטוסי 777.


אל על מציעה את מספר הטיסות הישירות הגדול ביותר מתל אביב ואליה למגוון יעדים בצפון אמריקה, באירופה, באפריקה ובמזרח התיכון. במסגרת הרחבת נתיבי התעופה משיקה אל על טיסות ישירות לטוקיו ודבלין כבר במרץ הקרוב. בנוסף, במסגרת הסכמי קוד שייר ושיתופי פעולה עם עשרות חברות תעופה בינלאומיות ניתן להזמין כרטיסי טיסה למאות יעדי המשך בעולם. השנה חוגגת אל על 75 שנים להיווסדה. טיסתה הראשונה הייתה לז'נבה בכדי להטיס ארצה את הנשיא הראשון חיים ויצמן. את השם "אל על" הגה שר התחבורה דאז דוד רמז.


לפרטים נוספים: אתר אל על.

מצ"ב טבלת טיסות לפי יעדים ותדירויות:

יעדי אל עליעדי סאן דור 
 יעדתדירות שבועית יעדתדירות שבועית
צפון אמריקהבוסטון3טיסות קבועותשארם א-שייח'4
לוס אנג'לס6סלוניקי5
ניו יורק (JFK)16טבליסי6
ניוארק11לרנקה11
מיאמי6זאגרב2
 לובליאנה2
מזרחבנקוק8-6 
פוקט2יעדים חדשיםפורטו2
 נאפולי3
אפריקה ומזרח תיכוןיוהנסבורג3איסטנבול4
דובאי13*טיווט (מונטנגרו)2
מרקש6 
 
אירופהלונדון22
פריז22
אתונה12
בודפשט11
ברלין11
פראג11
אמסטרדם13
ברצלונה12
מילאנו12
רומא12
מדריד11
מוסקבה10
מינכן8
ציריך8
וינה8
ליסבון6
פרנקפורט6
ונציה5
ניס5
מרסיי5
סופיה4
ג'נבה4
 
יעדים חדשיםטוקיו2
דבלין3

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים