2

לייקים

אחד מחללי העבודה היפים והנוחים בישראל

כנרת חג'ג'-סמיט הקימה חלל עבודה משותף יוקרתי ובוטיקי במגדלי הצעירים בת"א

שתפו:

אחד מחללי העבודה היפים והנוחים בישראל

כנרת חג'ג'-סמיט הקימה חלל עבודה משותף יוקרתי ובוטיקי במגדלי הצעירים בת"א

שתפו:

חברת הנדל"ן החדשה של חג'ג'-סמיט – האחות של טייקוני הנדל"ן צחי ועידו חג'ג' – מציעה מגוון סוגי משרדים ועמדות עבודה מעוצבות, לצד חדרי ישיבות מתקדמים, מטבח מאובזר, שירותי בר וקפה, לאונג' ועוד. חג'ג'-סמיט: "הקמנו את אחד מחללי העבודה היפים והנוחים בישראל"

"קבוצת כנרת", בראשותה של יזמית הנדל"ן ואשת העסקים, כנרת חג'ג'-סמיט, הקימה חלל עבודה משותף יוקרתי, בוטיקי ומפנק במגדלי הצעירים ברחוב בגין 158 בתל אביב, תחת השם "The Floor".


המתחם, המשתרע על פני קומה שלמה, כולל משרדים בגדלים שונים, Open Space, עמדות עבודה טכנולוגיות, מאובזרות ונוחות, פינות ישיבה ציבוריות, בר, עמדות קפה, מטבח מאובזר, לאונג' אטריום רחב ידיים, מרפסות גדולות ועוד, והוא מספק סביבת עבודה פרודוקטיבית ואופנתית. על פי חג'ג'-סמית, למעלה מ-80 אחוז משטחי המשרדים כבר הושכרו, אך עדיין נותרו משרדים ועמדות עבודה ספורים להשכרה.


המתחם, שמעוצב באופן חדשני ואמנותי, נהנה מנגישות מעולה לנתיבי איילון ולרחוב בגין בתל אביב ויש בו גם חנייה תת קרקעית. כמו כן, הוא ממוקם במרחק שך 7 דקות הליכה מתחנת הרכבת סבידור מרכז וכ-5 דקות הליכה \מתחנת הרכבת הקלה ארלוזורוב, והוא נמצא בקרבה למגדלי עזריאלי, מתחמי מידטאון ו-WE, מלון PLAY, קריית הממשלה, ובלב מרכז העסקים המוביל – המע"ר הצפוני החדש של תל אביב.


חלל העבודה המשותף הוקם בקומה הראשונה של המגדלים ברחוב מנחם בגין פינת ארלוזורוב. במקום מוצעים משרדים לכ-20 עובדים, משרדים ל-7 עובדים, משרדים ל-6 עובדים, עמדות עבודה פרטיות במרחב פתוח ועוד. שוכרי המשרדים נהנים משירותי משרד צמודים, מחדרי ישיבות עם מיטב הטכנולוגיה, ממתחמי הסעדה משובחים, ממטבח מאובזר וחדשני, ממרחבי מנוחה וחשיבה, מאינטרנט מהיר ועוד. המשרדים שהושכרו כבר, בעיקר לחברות היי טק, פועלים באופן מלא. בקרוב מתכננת חג'ג'-סמיט להרחיב עוד את חלל העבודה ולהוסיף אליו משרדים נוספים, וכן מרחב להרצאות, האקטונים ומיט-אפים.


חג'ג'-סמיט, אחותם של טייקוני הנדל"ן צחי ועידו חג'ג', עזבה לאחרונה תפקיד ניהולי בכיר בקבוצת חג'ג', ויצאה לדרך חדשה כיזמית נדל"ן. מעבר לחללי עבודה משותפים, קבוצת כנרת יוזמת פרויקטים והשקעות מעבר לים, באירופה ובארה"ב, אליהם היא מגייסת משקיעים ישראלים, לצד פעילות נדל"נית שהיא מבצעת בישראל – חלקם בשיתוף עם אחיה.


"אני חושבת שהקמנו את אחד מחללי העבודה היפים, הנוחים והמתקדמים ביותר בישראל", אמרה השבוע חג'ג'-סמיט. "מדובר במיזם הראשון של החברה החדשה שלי, ואני גאה בתוצר המוגמר. בקרוב אבשר על פרויקטים נוספים הנמצאים על הפרק. אני אסירת תודה על שנות פעילותי בקבוצת חג'ג', אשר העניקו לי את הידע הרב והניסיון המתבקש בהובלת פרויקטים נדל"ניים מגוונים, מורכבים ושאפתניים".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים