1

לייקים

מה הם המשקאות האלכוהולים האהובים ביותר

עד דלא ידע: מה הם המשקאות האלכוהולים האהובים ביותר?

שתפו:

מה הם המשקאות האלכוהולים האהובים ביותר

עד דלא ידע: מה הם המשקאות האלכוהולים האהובים ביותר?

שתפו:

פורים מגיע ואיתו המצווה לשתות עד דלא ידע, אבל מה הם המשקאות האהובים ביותר? סקר חדש חושף. מה הוא המשקה האלכוהולי הפופולארי ביותר? ומעבר למשקאות עצמם, מהם משחקי השתייה שכדאי לנסות בפורים הזה?

סקר חדש שנערך Tasting Table בדק מה הם משקאות האלכוהול המזוקק הפופולאריים ביותר. על פי הממצאים, המשקה שזכה לפופולאריות הגבוהה ביותר הוא הוודקה עם 30.03% מהקולות. אחרי הוודקה מדורגים ה: וויסקי (23%), רום (19.65%), טקילה (16.29%) והג'ין ( קצת יותר מ10%)

אך לא פחות חשוב ממה לשתות, נשאלת השאלה גם איך לשתות באופן חוויתי? כאן נכנסים לתמונה משחקי השתייה. משחקי שתייה הם משחקים ואתגרים שונים הכוללים צריכת משקאות אלכוהוליים. הנה כמה משחקי שתייה שיכולים לשדרג לכם את הערב:

  1. כמה קואורדינציה יש לכם שאתם שיכורים?

משחק הג'אנגה, בו המשתתפים צריכים להוציא בתורם לבנת עץ מבלי לגרום למגדל להתמוטט, הוא פופולארי בפני עצמו. אך האם חשבתם לנסות אותו כמשחק שתייה? בגרסה הזאת של המשחק, המשתתפים כמובן שותים צ'ייסר בכל תור כאשר בנוסף, על חלק מהלבנים כתובות משימות שהמשתתפים צריכים לבצע, כמו "הוצא את הלבנה בעיניים עצומות" או "דבר עם מבטא כבד עד לסוף המשחק". המפסיד כמובן, הוא מי שהביא להתמוטטות המגדל.

  1. כשאתם חושבים שאלכוהול גורם לכם להיות מתוחכמים

איקס עיגול הוא משחק פשוט, אבל נסו לשחק אותו כשאתם שיכורים! בגרסה הזו של המשחק, במקום ל הדף המשחק מתבצע על לוח עליו מונחות כוסות לצ'ייסר. חלק מהכוסות מסומנות באיקס וחלק בעיגול. המפסיד צריך לשתות את כל הצייסרים, ומה קורה עם המשחק נגמר בתיקו? אל תדאגו, אתם פשוט מתחלקים בשלל ושותים את הצ'ייסרים ביחד.

  1. כשאלכוהול באמת גורם לכם להיות חכמים יותר

שחמט הוא ללא ספק משחק מאתגר כלשעצמו, הוא הופך מאתגר פי 2 בשילוב עם אלכוהול. בגרסה זו של המשחק, כל כלי מעוצב ככוס צייס'ר. לפני שמתחילים לשחק, ממלאים את הכלים באלכוהול. במהלך המשחק, בכל פעם ש"ייאכל" לכם חייל, תצטרכו לשתות את תכולתו.

  1. למי שאוהב לשחק בקזינו אבל מעדיף לשלם בצ'ייסרים

אחד ממשחקי השתייה ה"קלאסיים" יותר הוא הרולטה. הרולטה כוללת כוסות צ'ייסרים כאשר בכל סיבוב של הגלגל, המפסיד חייב לשתות את הכוסית שמספרה עלה בגורל. כל כוסית שממלאים מסומנת במספרים שונים שתואמים את המספור שברולטה. כל שחקן מסובב בתורו את הרולטה ועליו לשלוף את הכוסית המתאימה, אם מישהו כבר שתה ממנה, הוא לא צריך לשתות, אבל אם היא מלאה, הוא צריך לשתות אותה בעצמו!

  1. כמה אתם חזקים כשאתם שותים אלכוהול?

מכירים את העמדות הללו של "כדור כוח" שצריך להכות בו כדי שיטפס גבוה? אפשר לשחק במשחק הזה בצורה קצת שנה. עם עמדת "כדור כוח" קטנה שבה מכים באמצעות דחיפה לכדור באמצעות האצבע (ולא היד), המתחרים יכולים להתחרות מי יגרום לכדור הכוח לטפס הכי גבוה. המפסיד (איך לא) ייאלץ לשתות.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים