1

לייקים

מכרז לנטיעת כ-2000 עצים בוגרים

מי ייטע עצים ברובע פארק לכיש באשדוד ?

מכרז לנטיעת כ-2000 עצים בוגרים

מי ייטע עצים ברובע פארק לכיש באשדוד ?

שתפו:

עיריית אשדוד פרסמה מכרז לנטיעת כ-2000 עצים בוגרים ברובע החדש שייבנה בצפון העיר. הזוכה יידרש לרכוש שתילים מתאימים, לגדלם בשטחו ולהעתיקם בבוא העת אל הרובע

כחלק מתכנון הרובע החדש באשדוד, רובע פארק לכיש, פרסמה עיריית אשדוד מכרז לגידול עצים, אספקה ונטיעתם ברובע הצפוני. היקף ההתקשרות עם הזוכה נאמדת ב-1.7 מיליון שקלים. על פי תנאי המכרז "הזוכה יידרש לרכוש שתילים מתאימים בהתאם למפרט הטכני, לגדל אותם בשטחו ובמועד עליו תורה העירייה- להעתיק את העצים הבוגרים למיקום עליו תורה העירייה בשוכנת פארק לכיש בעיר".


עוד נאמר בתנאי המכרז כי שתילת העצים לא תתבצע על ידי הזוכה במכרז זה, אלא באמצעות קבלן מטעם העירייה שיעבוד בשטח הרובע. ברובע פארק לכיש, שייבנה במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד, מתוכננת להיבנות שכונת מגורים חדשה עם כ-2700 יחידות דיור בסך הכל לצד שטחי מסחר, תעסוקה וקריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל, אולם כדורסל ובריכה אולימפית. מחצית מהדירות ברובע ייועדו לזכאי משרד השיכון ולזוגות צעירים, אשר יזכו בהגרלה של המשרד.


הרובע ימוקם בחלק הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח ויתפרש על כ-617 דונם. מספר יזמים זכו עד כה במכרזים להקת יחידות הדיור ועבודות הפיתוח הראשונות מתבצעות בשטח מזה כשנה.
במנהלת הסכם הגג אשדוד מברכים על התקדמות המכרז, אשר מבטא עוד שלב בדרך להקמתו של הרובע המבוקש בצפון העיר לצד מכרזים ליזמים וההגרלות של משרד השיכון.

קרדיט צילום מהשטח: עיריית אשדוד

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים