2

לייקים

סביוני קריית יובל בירושלים

סביוני קריית יובל בירושלים. זה המקום, זה הזמן, זה העתיד

סביוני קריית יובל בירושלים

סביוני קריית יובל בירושלים. זה המקום, זה הזמן, זה העתיד

שתפו:

האם אתם מחפשים אחר הזדמנות כלכלית יוצאת דופן? הורים שרוצים שילדיכם יישארו לגור בבירה? או שאתם זוג צעיר שמחפש את המיקום המושלם למגורים? החלומות של כולכם נפגשים בסביוני קריית יובל מבית "אפריקה התחדשות עירונית"

אולי אתם זוג לפני חתונה שמחפש דירה ראשונה במיקום נוח, עם קהילה טובה ונוף ירוק. אולי אתם הורים ירושלמיים שקונים דירה לילדים וממש רוצים להיות קרובים לזוג הטרי ולנכדים שעתידים לבוא, ואולי אתם בכלל חסכתם סכום נאה, אותו אתם מבקשים להשקיע בנדל"ן וכך להבטיח לעצמכם תשואה נאה משכירות ועליית ערך ניכרת. עבור כולכם – יש לנו הצעה של פעם ביובל.


בפרויקט 'סביוני קריית יובל' הקורם עור וגידים בימים אלו בדרום-מערב העיר, תוכלו למצוא את השילוב המיטבי בין לוקיישן מרכזי, חוויית מגורים נהדרת וכדאיות כלכלית יוצאת דופן.
קריית היובל, שכונה ירושלמית ותיקה ושלווה, עוברת מהפכת התחדשות עירונית מואצת שכבר הביאה לזינוק באיכות חיי התושבים ובשווי הדירות שבבעלותם. כעת, אתם מוזמנים להצטרף לפרויקט הדגל של השכונה, ולתפוס את ההזדמנות החדשה לפני כולם.

תשעה קבין, אינסוף יתרונות

הנה כמה מהסיבות לבחור דווקא בסביוני קריית יובל כיעד המגורים או ההשקעה שלכם:
• המיקום: שכונת קריית היובל המתחדשת, הממוקמת בדרום-מערב הבירה, ממוקמת בצמוד למוקדי בילוי ותחבורה של העיר ירושלים. בין מוקדים אלו, נמנים בית וגן, קניון מלחה, תחנת הרכבת וכן סמיכות ליציאה מהעיר דרך שדרות בגין (6 דקות) ולמרכז העיר (15 דקות).
• הנגישות: נוסף על הסמיכות למקומות שהזכרנו, הדיירים ייהנו גם מקרבה לציר התנועה המרכזי בשדרות גולומב, לצומת פת ועוד. בנוסף לתחבורה הציבורית הזמינה, מתוכננים באזור שני קווי רכבת קלה.
• הפסיליטיז: בשכונה ובסביבתה כבר מחכים לכם גנים ובתי ספר מצוינים לכל המגזרים, מתנ"סים עם פעילויות המותאמות למגזר הדתי והחרדי, גינות משחק, מרכזי מסחר ועוד. שטחי ציבור נוספים – בהקמה.
• הנוף: כשכונה מהגבוהות בבירה, נושמת קריית יובל אוויר הרים צלול במיוחד ומשקיפה על יערות והרי ירושלים. פרויקט סביוני קריית יובל, נבנית אל מול נוף ירוק ופתוח, כבסמוך אליה פארק מרהיב המשדרג את סביבת המגורים.
• הקהילה: בשנים האחרונות מצטרפות לקריה משפחות חרדיות רבות שגילו את מעלותיה. ברחוב בוליביה שבו ממוקם הפרויקט, ברחוב שטרן הצמוד וברחובות הסמוכים, תכירו עשרות מהן ותשמחו להרגיש בבית.
• המפרט: לבחירתכם דירות 2 ו-3 חדרים בסטנדרט גבוה, עם מפרט פנים וחוץ מפנק ומוקפד לפרטי פרטים. כל זאת מעל קומת מסחר שתאפשר לכם לקפוץ בן-רגע לקנות לחם וחלב על הבוקר או לשבת לקפה בערב.
• היזם: עם 'אפריקה התחדשות עירונית' מבית 'אפריקה ישראל מגורים', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל בכלל ובירושלים בפרט, רכישה בטוחה . המוניטין, הניסיון והשירות המעולה של החברות, ילוו אתכם כל הדרך הביתה.
סביוני קריית יובל מציעה לכם דירות למכירה בירושלים איכות במחירים אטרקטיביים, באזור מתפתח ועתיר פוטנציאל שהביקוש אליו – ואיתו גם המחירים – רושמים עלייה מתמדת. אם חלמתם לקנות דירה היום וליהנות משפע יתרונות מחר, זה הזמן וזה המקום.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים