1

לייקים

רשת O&H משיקה את קולקציית עולם הבית לקיץ 23

כלי הבית לאירוח סביב שולחן החג, התכרבלות נעימה במיטה ולמתנות שכיף לתת ולקבל

שתפו:

רשת O&H משיקה את קולקציית עולם הבית לקיץ 23

כלי הבית לאירוח סביב שולחן החג, התכרבלות נעימה במיטה ולמתנות שכיף לתת ולקבל

שתפו:

בפתחו של האביב ולקראת חג הפסח הקרב ובא, רשת H&O משיקה קולקציה חדשה ועדכנית בעולם הבית. הקולקציה מציעה מגוון רחב של שמיכות קיץ, מגבות, מצעים, כריות, מפות, כלים ומתנות חג, המתכתבים עם הטרנדים העולמים בעיצוב ובהשראת עולם האופנה. בעיקר מאפיין את הקולקציה הנוכחית התאמה של המוצרים המיוחדים והנכונים, תוך שמירה על איכויות ומחירים אטרקטיביים.


טקסטיל זה טיל
מגוון רחב במיוחד של טקסטיל הבית: מבחר מגבות איכותיות 100% כותנה, בעלות ספיגה גבוהה, בצבעוניות פסטלית מרהיבה ובמגוון גדלים, מגבות ענקיות, גוף, פנים וידיים וסטים של מגבות ארוזות למתנה. חלוקי מגבת ושטיחוני אמבטיה בצבעוניות תואמת, המאפשרת ליצור מיקס אנד מאץ גם בחדרי האמבטיה.


מצעים במגוון סוגי בדים : 100% כותנה סאטן, 100% כותנה , טריקו ג'רסי 100% כותנה , מיקרו סאטן (פוליאסטר). כל האיכויות קיימות במגוון גדלים. דפוסי המצעים עוצבו בבלעדיות ובהתאמה לתחזיות האופנה. ישנם דפוסים בהירים על רקע לבן, עם נגיעות של צבע וגם דפוסים הבולטים בצבעוניות דומיננטית – עם פרחים, דפוסים אתניים, ודפוסי שחור לבן. לצד אלה מציעה הרשת מצעי ג'רסי 100% כותנה (סדינים, ציפות וציפיות) בצבעוניות סופר מעודכנת, באותם גוונים פסטליים של המגבות והחלוקים, בהרמוניה צבעונית.


עוד בגזרת הכלי מיטה, קולקציית ילדים עם הדמויות האהובות: מיקי, מיני, ספיידרמן, חד קרן, LOL ועוד. מצעים מבדי כותנה ומיקרופייבר, כריות ממורי בתוספת ציפית ממותגת ושמיכות קיץ. ממש עולם שלם של מותגים ליצירת חדר שינה מהחלומות.


בחשיבה על שמירת המזרן, מציעה הקולקציה מגני מזרן המונעים חדירה של נוזלים למזרן. עשויים מבד מגבת בשכבה העליונה כך שחווית השינה לא תושפע משכבת הפלסטיק המגנה שמתחת.
בנוסף, קולקציית שמיכות קיץ עם מבחר גדול מאוד של דפוסים מהממים, וכן שמיכות חלקות וסופר רכות ונעימות להתכרבלות במזגן או לשימוש ככיסוי מיטה.
כריות או לא להיות
מגוון רחב של כריות שינה, באיכויות שונות ובמגוון מחירים לכל כיס, המוצעות במארז של זוג וגם בבודדות, עם בד חיצוני סינטטי ומבד כותנה, עם מילוי סיבי הוליפייבר במגוון נפחים, להתאמת נוחות מרבית. בנוסף, ישנם כריות ממורי עם בד חיצוני ג'אקרד עם רוכסן הניתן להסיר ולכבס.


השולחן לובש חג
לצד אווירת הקיץ בטקסטיל, מציעה הקולקציה מגוון עשיר של מפות חגיגיות לפסח: לבנות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים, וגם בגוונים של זהב ואפור. מדובר במפות עמידות מאוד, שאינן מתקמטות ואינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. המפות מגיעות במגוון גדלים להתאמה לשולחן.


לאוהבי מראה השולחנות הטבעיים, ללא כיסוי במפה, מציעה הקולקציה סטים של פלייסמטים במראה בוהמי, מבד כותנה בגווני אופוויט ואדמה, כמו גם פלייסמטים מוזהבים וכסופים בעלי טקסטורות אתניות המקשטים ומוסיפים סטייל לשולחן.
להשלמת שולחן החג, מגוון רחב של כלים בכל הסגנונות בינהם: קלאסי, אופנתי, טבעי, טרנדי, לבן וצבעוני. הכלים הלבנים מוצעים במגוון גדלים וצורות להגשה, אירוח ומתנות לבחירה והתאמה בשיטת mix & match, ממש כמו בבחירות קולקציות אופנה, מתאימים ויוצרים אווירה נקייה ואלגנטית לשולחן החג.


לאוהבי הצבע ,מציעה הקולקציה את טרנד האתני והבוהמי בכלים בודדים ומארזים בגדלים שונים, בצבעוניות מגוונת. מארזי כלי האירוח הכוללים קעריות זכוכית עם מגשי עץ טבעיים, מושלמים להנחה במרכז השולחן וכמובן כמתנת חג. מתאימים לרטבים, פיצוחים, הגשת פירות, ירקות ועוד.


ליין כלי הגשה זכוכית עם קש. בין הפריטים: תבניות, צנצנות, ומיכל לשמן זית. משתלב באופן מושלם עם הכלים הלבנים וגם עם הזכוכית במגשי עץ. מתאימים כמתנות חג וניתן לשדרג ולצרף להם כלים נוספים, טקסטיל ועוד.
בנוסף במיוחד לחג – צלחות פסח ומצה, גם סולידיות שקופות ולבנות וגם עם אלמנטים אתניים וצבעוניים, סטים של צלחות 18 יחידות (6 סועדים), בצבעים חלקים- לבן ושחור, מקרמיקה איכותית, סטים של סכו"ם ושל כוסות שתיה. כך ניתן לעצב שולחן חג ולרכוש את כל הנדרש בקלות ובמקום אחד.


בחג הזה, לא רק השולחן חוגג, גם לשף מגיע להתחדש ובגדול. הרשת מציעה מבחר מדויק של סירים בודדים ובמארזים של המותג סולתם.


טווח מחירים:
מגבת גדולה 100% כותנה איכותית 500 גרם- 2ב 100
מגבות גוף איכותיות 100% כותנה- 4 ב 100 שח
מגבות פנים איכותיות 100% כותנה- 4 ב 50 שח
עשיריית מגבות ידיים – 39.9 שח
חלוק מגבת- 99.9 שח
מצעים – החל מ 49.90 שח
שמיכות קיץ- החל מ 59.9 שח
כריות ממורי- 99.9 שח
כלים לאירוח בתפזורת – החל מ6.9 שח ועד 64.9 שח
סטים 18 צלחות ( 6 סועדים)- 199.9 שח
סירים- החל מ 149.9 שח
סט סכו"ם 24 חלקים (6 סועדים)- נירוסטה איכותית – 99.9 שח
פלייסמטים- רביעייה – 39.9 שח / זוג פלייסמטים מכותנה- 39.9 שח
מפות ג'קארד- החל מ49.9 שח
להשיג ברשת H&O

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים