2

לייקים

מה נשתנה במתנה?

מה נשתנה במתנה? כמה משקיעים הישראלים בפסח? ומהן המגמות הבולטות?

שתפו:

מה נשתנה במתנה?

מה נשתנה במתנה? כמה משקיעים הישראלים בפסח? ומהן המגמות הבולטות?

שתפו:

מה נשתנה במתנה? כמה משקיעים הישראלים בפסח? ומהן המגמות הבולטות?

על אף שמתנת החג הממוצעת לפסח עומדת על סכום לא מבוטל של 296 שקלים, הישראלים מחכים לרוב עם הקניה לרגע האחרון וצפויים לרכז את כלל קניית המתנות לשבוע שלפני החג. מהן הקטגוריות הבולטות שמעדיפים ישראלים למתנות החג? ומדוע אתרי המכר הם כלי משנה משחק למרות שאת רוב הקניות יעשו הישראלים עדיין בחנות הפיזית? וכיצד תשפיע העליה ביוקר המחיה על שוק המתנות?

סכום המתנה הממוצע עמד בשנת 2022 על 296 שח' עליה של 4% משנת 2022,
שצפויה להתמשך גם השנה. הנתונים, שמפרסמת רשת המתנות הארצית ג'נטלמן מצביעים כי חג הפסח הוא החג בו ישקיעו הישראלים את התקציב הגבוה ביותר במתנה, בסכום שעובר לרוב את ההשקעה במתנת ראש השנה. הקטגוריות הפופולאריות ביותר למתנות חג הן תכשיטים ושעונים עם ברכה או חריטה אישית, משחקים וערכות חשיבה, מוצרי יודאיקה, יין ואביזרי יין, ופריטים לעיצוב הבית.

בעוד שרוב רוכשי המתנות מעדיפים להגיע לחנות הפיזית, לחוש ולבחון את המוצר בעיין – את השיטוט הראשוני יעשו רוב הישראלים באון ליין, כאשר נתוני הרשת מצביעים שקרוב ל-32% מהצרכנים מגיעים לחנויות לאחר שנחשפו למוצרים ברשת, והתמקדו בקטגוריה הרצויה, כאשר הרשתות החברתיות משפיעות כיום יותר על קבלת ההחלטה ברכישת המתנה.

בענף הבישום אשר גם בו מהווה חג הפסח תקופת שיא, מדווחים לעומת זאת, על מגמה הפוכה לפיה חלה צמיחה ברכישת בישום און ליין – בייחוד בשל אפשרויות שילוח, החזרה ושירות לקוחות נוחות. על פי הערכות כ-30% ממתנות הבישום לחג יבוצעו און ליין. ומה לגבי התאמת הניחוח לגוף? "אתרי הבישום המובילים מצרפים, לצד כל בושם יוקרה שמוזמן לראשונה, דוגמית המאפשרת לצרכן להתנסות בניחוח לפני פתיחת הבקבוק", מרחיב ליעד רון מבעלי אתר אסנס פרפיום. השנה מעריכים באסנס שאפשרות רכישת הגיפט כארד המקוון כמתנת חג תביא גם היא לעליה נוספת במכירות הבישום און ליין. זאת, בשל האפשרות להעניק למקבל המתנה חופשת בחירה מוחלט בבחירת הבושם, תוך אפשרות לניצול הגיפט כארד הן ברצפת המכירה והן לרכישה באתר.

כאשר ערב החג עוד רגע איתנו הנה כמה אפשרויות בולטות למתנות פסח:

מתנה למארחים: מעמד יין מעוצב שנשאר הרבה אחרי שהבקבוק נגמר
מתארחים רבים בסדר יביאו עימם בקבוק יין. הדרך הקלה לשדרג את המתנה הפשוטה היא להביא את הבקבוק במארז מעוצב שיקשט את שולחן החג וישאר עם המארחים גם הרבה אחרי הסדר. מעמד יין בעיצוב של בולדוג עם חליפת טוקסידו ומשקפיים מוזהבים, היא הדרך להכניס קצת הומור לשולחן החג.
מעמד יין בולדוג צרפתי שחור או מעמד 2 כוסות יין בולדוג צרפתי שחור\אפור
209 שח' למעמד יחיד
להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

מתנה לפודיז': טוסטר עם אפשרות לצליית בשרים, דגים, או טוסטים במכשיר אחד
ריבוי המכשירים במטבח בעייתי במיוחד בישראל כאשר בדירות קטנות עם מטבחים מדויקים – כל סנטימטר נחשב. הטוסטר גריל – EliteGrill על מותג החשמל TEKA הוא גריל חשמלי עם חמש תוכניות בישול: לסטייקים, לדגים, להמבורגר, נקניקיות ולטוסטים. לגריל 3 אפשריות צלייה:Medium, Medium Well ו-Well done וווסת הטמפרטורה הנע בין 150 ל- מעלות 230. אפשרות הפתיחה ל- 180 מעלות מאפשרת לנצל את כל משטח הבישול, מה שבעצם הופך את הגריל לפלנצ'ה עוצמתית.
גריל – EliteGrill של מותג החשמל TEKA
690 שח'
להשיג באולמות התצוגה המרכזיים של המותג ובחנויות ורשתות החשמל המובחרות

ניחוח של איכות: בושם של מותג היוקרה L'ADONÉ
מותג היוקרה שנמכר במהדורה מוגבלת ובכמות מצומצמת מציג בשמים אשר נרקחים מן המרכיבים האיכותיים ביותר, בבישום טבעוני שלא נוסה על בעלי חיים. בשמי המותג מאפשרים להעניק ליקרים לכם ניחוח ייחודי באיכות בלתי מתפשרת. בושם היוניסקס של המותג Elenya Gold מתאים במיוחד לאביב ומציג ניחוח עדין אך מלא נוכחות בעל תווים עליונים של הל, ברגמוט סיציליאני, סחלב שחור ופריחת הלימון, תווי אמצע של שמן סיפריאול, עצים לבנים, שמן מונוי, חלב ואיריס ותווי בסיס של וטיבר, תמציות עץ, אלגום, מושק וקוקוס.
Elenya Gold – Ladone gold
מחיר: 1,049 שח'
ניתן להשיג באתר ובבוטיק ״אסנס פרפיום״

מתנה לאוהבי היין: סט אביזרים חמישה חלקים
לאלו ששתיית יין ממש לא נגמרת בעבורם בליל הסדר, כדאי להעניק מארז אביזרים הכולל את כל מה שחובב היין צריך בדרכו להנות מיין טוב: משאבת ואקום לשמירה על איכות היין לאורך זמן, פותחן, פיה אקרילית למזיגה נוחה
ו-2 פקקים לשמירת היין לאחר הפתיחה.
סט משאבה ופותחן 5 חלקים
79 שח'
להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

יצירת אמנות בבקבוק: הבושם Wear Love Everywhere מבית HFC Paris
מותג הבושםHaute Fragrance Company (Hfc) בבעלות מעצב העל האיטלקי מתאו סיביק (Matteo Cibic) אשר עבודותיו מוצגות במוזיאונים מרכזיים כמו מוזיאון פומפידו בפריז, מוזיאון הזכוכית בשנגחאי ומוזיאון העיצוב במילאנו מציג את הניחוח האביבי Wear Love Everywhere המורכב מתווים עליונים של רוז, פלפל ורוד ודומדמניות שחורות, תווי אמצע של ורד, רוז, גרניום ומגנוליה ותווי בסיס של ענבר, מדגסקר וניל ואלגום.
לאיור של הבקבוק – יצירת אמנות בפני עצמו אחראי מאייר האופנה ארטורו אלנה (Arturo Elena) שאיוריו מקשטים מגזיני אופנה נחשבים – ווג, קוסמופוליטן ואחרים.
Wear Love Everywhere
מחיר: 999 שח'
להשיג באתר ובבוטיק ״אסנס פרפיום״

מתנה לסטודנט: מארז מתנה עם מחברת מעוצבת ועט
הסטודנט החרשן ישמח בוודאי להגיע להרצאה הבאה עם ערכה מעוצבת של מחברת בכריכה אלגנטית ועט Timber כדורי מעוצב המשלב בין עץ ומתכת. הערכה מגיעה בקופסת עץ יוקרתית שתשרת גם היא את מקבל המתנה לאורך זמן
מארז מתנה מעץ עם מחברת ועט
199 שח'
להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

ניחוח מתוק עם טוויסט חריף Lady White Snake מבית Stephane Humbert Lucas
הבושם Lady White Snake מבית Stephane Humbert Lucas נולד בהשראה מאגדה סינית עתיקה מלאה בעוצמה ואהבה שעוברות דרך בקבוק הזהב המעוצב והיוקרתי. התווים העליונים הם יערה, פריחת התפוז ומנדרינה, תווי האמצע הם רואליה טובורוזה, מגנוליה ויסמין ותווי הבסיס הם מאסק לבן וענבר.
Lady White Snake
מחיר: 780שח'
להשיג באתר ובבוטיק ״אסנס פרפיום״

לחובבי הרטרו: מארז פותחן יין ומפצח אגוזים
אז נכון שלרוב נעדיף לקנות אגוזי מלך קלופים, יחד עם זאת, קול פיצוח האגוזים לצד הקינוחים שלאחר הסדר הוא הרי חלק ממסורת החג. מארז פסח הכולל מפצח אגוזים מעוצב ופותחן בקבוקי יין, הוא המתנה הקלאסית לחג.
מארז פותחן יין ומפצח אגוזים
129 שח'
להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים