5

לייקים

חברת אל על מוכנה לפסח

אל על מכשירה את המטבחונים במטוסים ובתחנות השונות בעולם. חמץ החברה נמכר לגוי

שתפו:

חברת אל על מוכנה לפסח

אל על מכשירה את המטבחונים במטוסים ובתחנות השונות בעולם. חמץ החברה נמכר לגוי

שתפו:

בתחילת השבוע הגיע לשיאו מבצע ההכשרה הגדול של כל המטבחונים במטוסי אל על. בתוך יממה וחצי מתבצעות הכשרות לפסח בכארבעים מטוסים. ההכשרה בכל מטוס מתקיימת כשלוש שעות, במהלכן צוותים רבים פושטים על המטוס ומנקים אותו כפי שלא מנקים אותו מחמץ – בכל השנה.

מבצע ההכשרה המלווה ע"י היועץ ההלכתי של החברה, הרב שלמה דנינו, כולל הכשרת מאות תנורי חימום וכלי הגשה ושיגורם לתחנות אל על בעולם. הכשרת המטבחונים במטוסים מתבצעת בידי אנשי מקצוע, תלמידי חכמים בעלי ניסיון, מבצע ההכשרה יסתיים בבוקר יום רביעי, עם נחיתתו של המטוס האחרון. כל הכלים במחלקות ביזנעס ופרימיום חדשים לפסח, במחלקת תיירים האוכל יוגש בחד"פ. כל התנורים בכל המטוסים חדשים – לפסח.

בכל טיסות אל על היוצאות מן הארץ, מוגשות אך ורק ארוחות כשרות לפסח, ללא קטניות, למעט מנות טבעוניות, שאין שם אפשרות ללא קטניות (נרכש מספק חיצוני ומסומן). במהלך ימי הפסח יוצעו למכירה בעגלות הדיוטי-פרי במטוסים רק מוצרים כשרים לפסח. "טרקלין המלך דוד" עבר הכשרה ומעתה הוא כשר לפסח למהדרין.

הבוקר (יום ג') נמכר החמץ של חברת אל על בישראל ובתחנות השונות ברחבי העולם, בלשכת הראשון לציון, הגר"י יוסף שליט"א, בירושלים. בין העולים ללשכה: המשנה למנכ"לית אל על עומרי כהן, יו"ר דירקטוריון אל על עמיקם בן צבי, וכמובן היועץ ההלכתי של החברה – הרב שלמה דנינו שליט"א. לאחר חתימת שטר מכירת החמץ נמסר לחברה אישור מכירת חמץ.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

  1. אלעל ממש לא מוכנה לפסח ועליה לעצור מיידית את כל הטיסות לבדיקה חיצונית של המטוסים ,כדי להבין את כל התקלות ונחיתות החירום מסכנות החיים ,כמו זו מאתמול בנתב"ג שסיכנה חיי 265 נוסעים ,,וכמו זו משבוע שעבר בקפריסין של טיסה לרומא ,וכמו זו בתיאלנד השבוע שמטוס תקוע יומיים עקב תקלה חוזרת .האסון בדרך ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים