1

לייקים

המותג alo yoga פותח חנות בקניון עופר רמת אביב

שתפו:

המותג alo yoga פותח חנות בקניון עופר רמת אביב

שתפו:

פתיחת החנות לקהל הרחב מחר 1.5 החנות משתרעת על שטח של 250 מ"ר

המותג alo yoga פותח חנות בקניון עופר רמת אביב, זו חנות שנייה למותג בישראל. פתיחת
החנות לקהל הרחב מחר 1.5 (יום שני).


החנות בקניון עופר רמת אביב משתרעת על שטח של כ- 250 מ"ר, מצטרפת לשורה של חנויות
מותגי היוקרה והאיכות הפועלים בקניון. החנות תעמוד בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ותעניק
את החוויה המלאה של alo לקהל המקומי. החנות מציעה חווית קניה חדשנית ללקוחותיה במטרה
להעביר את האידיאולוגיה מאחורי בגדי המותג המשלבת בין אופנה לפרפורמנס, חיטוב ועיצוב.
המותג הכריז לפני כמה חודשים על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, זוהי החנות השנייה
של המותג בישראל ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.


אורי רייז מנכ"ל ובעלים 911 אופנה "שמחים ומתרגשים לקראת הפתיחה של alo yoga בקניון עופר
רמת אביב, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג ובהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח ורב השנים
עם קבוצת מליסרון וקניוני עופר. אנחנו גאים להיות חלק ממותג המוביל בקידום והפצת תנועת
המיינדפולנס, היוגה והוולנס."


לדברי עומר אוגולניק סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות הקניונים של קניוני עופר : "כניסת alo yoga הינו
חלק ממהלך אסטרטגי רחב להשבחת נראות הקניון ותמהיל החנויות במסגרתו בוצעו עבודות
לשדרוג הקניון, שינויים בתמהיל החנויות, הרחבת שטחי מסחר, ושדרוג חנויות קיימות, וזאת
במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר
והבינלאומיים. לדבריו: " אנו שמחים וגאים לפתוח את חנות הדגל של המותג הבינלאומי alo yoga""
ולתת מענה ללקוחות הקניון שמעתה יוכלו לרכוש אותו אצלנו".

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga:  "החלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מרגש באסטרטגיית
הצמיחה של המותג. כמי שחרט על דגלו לייפסטייל אלטרנטיבי של בריאות ווולנס, וחשוב עוד יותר,
מיינדפולנס, ל-alo יש סינרגיה חזקה עם הלייפסטייל הדינמי של וולנס בישראל."
 
״אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות, תחילה
בקניון TLV ובהמשך בחנות הדגל של :סטור בכיכר דיזנגוף ובקניון עופר רמת אביב. החנויות האלה,
כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל שלalo yoga  והן דוגמה לרוח המותג הייחודית
שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה
ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את
התנועה, המיידפולנס והוולנס – וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית
בשווקים החדשים שלנו״.
 


אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים