1

לייקים

שני מותגי העל של עולם התיירות בישראל עולים שלב

אל על ואיסתא חתמו על מזכר הבנות לקראת הקמת מיזם התיירות עליו דווח במרץ

שני מותגי העל של עולם התיירות בישראל עולים שלב

אל על ואיסתא חתמו על מזכר הבנות לקראת הקמת מיזם התיירות עליו דווח במרץ

שתפו:

המיזם המשותף יוקם בהמשך לתכנית האסטרטגית של אל על אשר הוצגה במרץ האחרון, ויתמקד בפיתוח שיווק ומכירה של מוצרים נלווים בתחום התיירות

בהמשך לדיווח מחודש מרץ, קבוצת אל על ואיסתא, שני מותגי על בתחום התיירות בישראל, מתקדמות להשלמת המיזם המשותף להקמת חברת תיירות אשר תעסוק בפיתוח שיווק ומכירה של מוצרים נלווים בתחום התיירות, כאשר כל צד יתרום מיכולותיו מהידע והמומחיות שלו לטובת המיזם, בדגש על חדשנות ומיצוי הדאטה של שני הגופים. מזכר ההבנות כולל הבנות ראשוניות בעניינים שונים, הנוגעים לחברת התיירות ופעילותה.


ככל שהצדדים יגיעו לכדי הסכמות, ובכפוף לאישורים הרלוונטיים תחזיק אל על ב-40% מחברת התיירות, איסתא תחזיק גם היא נתח דומה בשיעור של 40% ומר קני רוזנברג (או חברה מטעמו) יחזיק ב- 20%.
על פי מזכר ההבנות, תוך 60 ימים ממועד חתימה על ההסכם המחייב, תרכוש איסתא מניות של אל על, בשיעור של 4.9% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, במסגרת הקצאה פרטית במחיר של 4.2 ש"ח למניה, בהתאם לתנאים שיוסכמו בהסכם המחייב.

הצדדים יעשו מאמצים להשלים את המשא ומתן בתוך 90 ימים ממועד החתימה על מזכר ההבנות, או במועד מאוחר יותר שיוסכם על ידי הצדדים. במהלך התקופה הנ"ל הצדדים התחייבו שלא לקיים משא ומתן עם צדדים שלישיים להקמת מיזם תיירות מקביל (.(No-shop מזכר ההבנות כולל הוראות מחייבות בדבר סודיות, זכויות קניין רוחני ותניית שיפוט. בתוך כך מציינים באל על כי המהלך מבוצע כחלק מהתכנית האסטרטגית שהציגה החברה ב-1/3 שם הציבה כיעד הגדלת הכנסות ממכירת מוצרים נלווים וכניסה לעולם התיירות, זאת בהתבסס על חדשנות ושימוש חכם בנתונים ובדאטה.

השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים נוספים. יודגש, כי מדובר במסמך הבנות בלתי מחייב ואין ודאות מתי, אם בכלל, ייחתם ההסכם המחייב, או אם ייחתם בתנאים שונים מהמפורטים לעיל. בנוסף, אין וודאות כי תנאיה המתלים של העסקה יתקיימו או כי העסקה תושלם.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים