1

לייקים

רוכשים טיסה בראש שקט

אל על משיקה את שירות 'אל על Protect'

שתפו:

רוכשים טיסה בראש שקט

אל על משיקה את שירות 'אל על Protect'

שתפו:

'אל על Protect' – תוספת גמישות לכרטיס הטיסה שתאפשר לבטל את הנסיעה מכל סיבה
השירות החדש ניתן במחיר התחלתי של 19$ בלבד לכרטיס!

אל על משיקה היום (א') שירות חדש ללקוחותיה – 'אל על Protect'. תוספת גמישות לכרטיס, בעלות של 19$ ליעדים קצרי טווח (עד 6.5 שעות טיסה כולל) ו-29$ עבור יעדים ארוכי טווח. רכישת השירות החדש אשר אפשרית במועד רכישת כרטיס הטיסה בלבד, מקנה ללקוחות גמישות בתנאי הביטול של כרטיס הטיסה. כך למשל במקרה של ביטול הנסיעה מטעם הלקוח מכל סיבה, 'אל על Protect' יאפשר החזר של מלוא עלות כרטיס הטיסה, לשובר זיכוי עבור רכישה עתידית, ללא דמי ביטול. בנוסף לעלות כרטיס הטיסה, הזיכוי יינתן גם בגין עלות מוצרים נלווים שנרכשו כגון הושבה וכבודה. ביטול הנסיעה לצורך קבלת השובר יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. ללקוחות FLY CARD והנוסע המתמיד, תתאפשר רכישת השירות גם באמצעות נקודות.


החברה יוצאת עם שירות 'אל על Protect' שיאפשר הזמנת כרטיסי טיסה זמן רב מראש, והכי חשוב-ללא דאגות. לקוח שרכש את תוספת 'אל על Protect' ויבטל את כרטיסו בהתאם לתנאי השירות, יקבל שובר זיכוי שתוקפו עד 31 בדצמבר 2024, וניתן לרכוש באמצעותו טיסות הממריאות עד שנה קדימה מיום מימוש השובר. בנוסף, שובר הזיכוי אינו שמי ומאפשר רכישת כרטיסי טיסה בעבור כל אדם, לפי החלטת הלקוח.


בקשת הביטול וההחזר לשובר תתאפשר באופן דיגיטלי מלא באתר החברה. מימוש השובר יתאפשר בכל עת באמצעות כל סוכני הנסיעות ובאתר אל על.


מדברי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, שלומי זפרני: "שירות 'אל על Protect' הוא צעד נוסף ומשמעותי בשיפור חווית הלקוחות שלנו. הזמנת כרטיס טיסה בשילוב השירות החדש, תאפשר ללקוחותינו להזמין טיסות חודשים מראש, במחירים נוחים, ולהבטיח פתרון פשוט לכל בעיה שתצוץ. אנו שמחים להמשיך ולהגדיל את מגוון המוצרים והשירותים המוצעים ללקוחותינו תוך מתן הבחירה להתאמה אישית של הנסיעה בהתאם לצרכיהם ותוך יצירת נוחות וגמישות מקסימאלית."


השירות זמין לרכישה במעמד הזמנת כרטיס הטיסה בלבד, במגוון ערוצי המכירה. השירות תקף לכלל טיסות אל על וסאן דור, בכל מחלקות השירות (ביעדים שבהם ישנן משפחות מחיר יתאפשר השירות לרוכשי כרטיס תיירים מסוג Classic בלבד). השירות לא יהיה זמין עבור כרטיסי טיסה מסוג Lite, כרטיסי בונוס, וכן בטיסות קודשייר המופעלות על ידי חברה זרה. לפרטים נוספים היכנסו לאתר אל על.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים