1

לייקים

חג השבועות כאן, עונת החתונות בפתח!

הקיץ מתדפק גם כן ואת עדיין רוצה להיראות במיטבך.

חג השבועות כאן, עונת החתונות בפתח!

הקיץ מתדפק גם כן ואת עדיין רוצה להיראות במיטבך.

שתפו:

לוקה ו-עדה לזורגן עם 5 טיפים חשובים לטיפוח עור הפנים ואיפור לאירועים. שעתך היפה מתחילה כאן ב'לוקה', זכיינית מותג האיפור והטיפוח של 'עדה לזורגן' , זוכרים היטב את לוח השנה וההשפעה של בוא חודשי הקיץ, על עור הפנים שלך.


חג השבועות פה, עונת החתונות והשמחות נפתחת בקול צהלה ושמחה, וגם הקיץ והימים החמים כבר ממש פה וזכינו ל'טעימה' מהם ובעוד אנחנו "מדברות"… גם חופשות הקיף קרבות ובאות, בדיוק לכן ובמיוחד בשבילך
מצורפים בזה טיפים קלים ופשוטים שיעזרו לך גם לשמור על עורך וגם להיראות תמיד, במיטבך.


טיפ הגנה – מקדם הגנה הוא 'כיפת הברזל' של עורך, גם בחורף ובייתר שאת בימי הקיץ, כמו ההקפדה על צחצוח שיניים, הקפידי לא לצאת את פתח הבית ללא מריחה של מקדם הגנה מקרני השמש וההמלצה היא ל 50 SPF.


טיפ לממהרות – את ממהרת, חשוב לך להיראות מעולה ואין לך פנאי לאיפור מלא ומוקפד? אל תוותרי על ווקס וטוש לגבות של 'עדה לזורגן', הווקס מסייע לגבות מסודרות ומקובעות והטוש מייצר אפקט שערה ומשקף גבות בעלות נפח, המשלימות את הנראות ומשדרות מוקפדות בדיוק כמו שאת רוצה גם ביום בו לא הייתה לך זמינות לאיפור שלם.


טיפ להגדשת עיניים – מי כמוך יודעת כמה לא נעים להסתובב עם איפור עיניים מרוח בעקבות הזעה בימי הקיץ. בדיוק לזה יש לנו פתרון מעולה, קו דק מתחת לעין בעזרת איילינר טוש עמיד ואיכותי של 'עדה לזורגן', מאיר את אזור העיניים, עמיד גם בימים חמים, מתאים לכל סוגי העור (ללא כהיות משמעותיות בעפעף התחתון), לבחירתך ניתן לרכוש ב-2 גוונים.


טיפ לחופשה – אין צורך יותר לארוז את כל הקרמים שיש לך בבית! התחדשי בקרם פנים 'לומינוס' מבית 'עדה לזורגן', המעניק לפנים זוהר טבעי ועדכני, המתאים לכל סוגי העור , מועשר בחומרים איכותיים ובכללם חומצה הילארונית המעניקה מראה מתוח, ואלוורה להרגעת אדמומיות. 'לומינוס' מתאים לשימוש כקרם יום ולילה באחד.

טיפ איך ללכת בלי ולהרגיש עם – החום מתיש ועור הפנים שלנו זה המקום הראשון בו העייפות ניכרת עלינו, ועדיין יום ארוך ועמוס לפנינו ולא היינו רוצות שהעייפות תהיה ניכרת לעין כל?! מוזמנת להתנסות בסטיק להצללות , הסטיק מתאים לכל סוגי עור, מגיע בשלושה גוונים לבחירתך ובמארז קומפקטי ונח
לנשיאה בתיק, המוצר קל לשימוש אישי, מעניק תוצאה מקצועית ועמיד במזג אוויר ים תיכוני.


עכשיו כשלפניך טיפים קלים ופשוטים לימים שמחים ולפעמים חמים, את מוזמנת להיכנס ל'לוקה' זכיינית כוהנת והאיפור 'עדה לזורגן'- לחנות או לאתר; להתחדש, להתרענן ולהראות במיטבך בקלות ובפשטות.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים