1

לייקים

עופר רמת אביב מתחדש!

עופר רמת אביב פותח 4 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים

עופר רמת אביב מתחדש!

עופר רמת אביב פותח 4 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים

שתפו:

עופר רמת אביב סיים את השלב הראשון בעבודות השיפוץ להשבחה ושדרוג הקניון- בהשקעה כוללת של 40 מיליון ₪

פותח 4 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ויוצא בקמפיין: "התחדשנו" עלות הקמפיין נאמדת בכ – 700 אלף ₪

• פתיחת חנות הדגל של ZARA והכפלת גודלה: משטח של כ- 1,700 מ"ר לכ-3,000 מ"ר,
• פתיחת חנות הדגל של מנגו על שטח של כ-250 מ"ר
• פתיחת החנות הראשונה בישראל של המותג לולו למון על שטח של כ-550 מ"ר
• פתיחת חנות שנייה בישראל של המותג alo yoga המשתרעת על שטח של כ- 215 מ"ר

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר בבעלות מליסרון, הידוע בחוויית הבילוי הייחודית והיוקרתית שלו, סיים בימים אלו את השלב הראשון של מהלך ההשבחה, במסגרתו בוצעו עבודות שדרוג נראות הקניון, בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון ₪. בין העבודות שבוצעו – החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות.

כמו כן, בוצעו שינויים בתמהיל החנויות ונפתחו ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים – זארה, מנגו, לולו למון ואלו יוגה. סך ההשקעה בפתיחת החנויות החדשות נאמד בכעשרות מליוני שקלים.

חנות הדגל של המותג זארה – חנות המותג זארה שופצה במשך כשישה חודשים, על ידי אנשי מקצוע מובילים שכללו גם צוות בינוי מיוחד שהגיע הישר מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. הצוותים עיצבו מחדש את חנות המותג "זארה" בסטנדרטים בינלאומיים וגבוהים במיוחד.

שטחה של החנות הוכפל והוא עומד כעת על כ-3,000 מ"ר (כולל שטחי מחסנים) בשתי קומות, כאשר בקומה התחתונה ניתן למצוא את מחלקת הנשים והילדים, המשתרעת על פני שטח של כ-1,700 מ"ר ובקומה העליונה ממוקמת מחלקת גברים גדולה בשטח של כ- 600 מ"ר. את שתי הקומות יחבר גרם מדרגות מפואר ומעליות פנימיות.

לחנות המחודשת הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות תכיל עשרות תאי הלבשה המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת זיהוי של המוצרים אשר נלקחים לתאים וכן את האפשרות להזמין אל תוך התא המדידה, מידה שונה.
כמו כן, לראשונה בארץ, מזמיני זארה באונליין, יוכלו לקבל את הפריטים אשר הזמינו באמצעות שימוש בעמדה ייעודית הממוקמת בחנות, על ידי הקשת קוד וקבלת הפריטים על ידי מערכת אוטומטית וללא מגע יד אדם.

המותג הבינלאומי מנגו – חנות מנגו בקניון רמת אביב אשר שינתה מיקום, עברה שיפוץ וחידוש, החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר בקומה הראשונה והיא מכילה פרטי פרימיום של הרשת העולמית המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון עופר רמת אביב.

החנות הראשונה בישראל של המותג הקנדי לבגדי ספורט לולו למון – לולו למון השיקו השבוע את החנות הראשונה שלהם בארץ בקניון עופר רמת אביב. החנות מתפרסת על שטח של כ-550 מטר בקומה השנייה בקניון, הכוללת גם גלריה עם סטודיו לאימונים כנהוג בחנויות לולו למון המובילות בעולם, המאפשר לבאי הקניון להינות מחוויה מלאה המשלבת בין בילוי לספורט.

המותג אלו יוגה – החנות השנייה בישראל של המותג אלו יוגה נפתחה לאחרונה בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על פני שטח של כ-215 מ"ר, עומדת בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ומעניקה לקהל הישראלי את החוויה הרוחנית המלאה המאפיינת את המותג alo yoga.

בנוסף לפתיחת החנויות החדשות, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו בקומה השנייה של הקניון, חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. עבודות בניית הקומה השלישית בעיצומן, והן צפויות להסתיים במחצית השנייה של שנת 2024. העלות הכוללת של מליסרון בגין שידרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית ופתיחת החנויות החדשות מסתכמת בכ-120 מיליון ש"ח.

עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון ש"ח.

כמו כן, עם פתיחת החנויות החדשות יצא קניון עופר רמת אביב בקמפיין נרחב תחת הכותרת: "התחדשנו". הקמפיין שמוביל משרד הפרסום מקאן כולל דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום על גבי מסכי הפנים בקניון ומוערך בכ– 700 אלף ₪.

לדברי עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. המטרה שלנו להמשיך ולבדל את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, וכן על מנת להמשיך לספק לציבור לקוחותינו חווית בילוי וקניה נעימה".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים