1

לייקים

חדש בכללית רפואה משלימה בראש פינה

כללית רפואה משלימה בראש פינה: טיפולי אוסטאופתיה

חדש בכללית רפואה משלימה בראש פינה

כללית רפואה משלימה בראש פינה: טיפולי אוסטאופתיה

שתפו:

שלוחת כללית רפואה משלימה בראש פינה משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי אוסטאופתיה בנוסף לטיפולים הניתנים בה: נטורופתיה, עיסוי, דיקור ורפלקסולוגיה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים. השלוחה מנוהלת על ידי סילביה דהן, מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה קרית שמונה. 

אוסטאופתיה – שיטת טיפול במגע אשר נוסדה בארה"ב לפני למעלה ממאה שנים. השיטה מתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות בעיקר ברמת הרקמות הרכות כדי לשחרר פסיות (רקמת חיבור בין סיבי שריר) ולהחזיר לרקמה את התנועה והחיוניות שלה. השיטה מבוססת על אנטומיה ופיזיולוגיה, ויכולה לסייע בטיפול בבעיות שונות כמו בעיות שלד ושרירים, סיוע לתינוקות הסובלים מאי שקט , רפלוקס, ולילדים עם נוזלים באוזניים ובעיות יציבה שונות.  

לדברי ד"ר מוטי לויהרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".   

השלוחה נמצאת במתחם "מדיקל טופ", אותו מנהל ד"ר וורצ'וג המנהל הרפואי. המתחם מתחלק לשני אגפים מרכזיים: מתחם שירותי הרפואה ומתחם "מרכז חוויה" לילדים ונערים בו ניתנים שירותים מגוונים, החל ממעקב התפתחותי, קבוצות משחק לפעוטות וסדנאות קבוצתיות, תמיכה וליווי של נוער, בדיקות שמיעה לילדים ועוד. 

כתובת השלוחה: האגס 1, שער הרימון, קומה 2, "מדיקל טופ" ראש פינה 

טלפון לקביעת תורים: 04-6818728   

קרדיט צילום: סילביה דהן  

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים