1

לייקים

סקירת המגמות הבולטות בשוק השעונים

שנדע זמנים טובים: המעבר לשעון חורף 2023 הוא הזדמנות לסקירת המגמות הבולטות בשוק השעונים

שתפו:

סקירת המגמות הבולטות בשוק השעונים

שנדע זמנים טובים: המעבר לשעון חורף 2023 הוא הזדמנות לסקירת המגמות הבולטות בשוק השעונים

שתפו:

לקראת בוא החורף שמתקרב, רבים עושים סדר בארונות ומחליפים את המלתחות הקיציות באלה החורפיות. חוץ מהמעילים, הצעיפים והסוודרים, תופסות את מקומן קולקציות החורף בתחום שעוני היד. דקה אחרי המעבר לשעון חורף ושניה מהגשם הראשון, מהם הטרנדים הכי חמים לחורף הקרוב בתחום שעוני היד? איזה שעון מתקשה לקבל החלטות? איזה שעון מספק הצצה ל"מאחורי הקלעים", ומה הקשר לשוקולד? אלו הם רק חלק מהטרנדים והמאפיינים שיחממו לנו את הידיים החורף הקרוב

כשל-90% מהעולם יש טלפונים ניידים, האם הגיע הזמן להספיד את שעוני היד? לא כל כך מהר. נתונים עדכניים חושפים שלמרות שניתן לראות את השעה בסלולרי ושלכאורה יש פחות צורך בשעוני יד, עד לסוף שנת 2023 השוק העולמי של שעוני היד עתיד לגדול ב-4.44% בממוצע בשנה עד לשנת 2026. השוק, עתיד להגיע לסכום של 75.75 מיליארד דולר עד סוף שנת 2023, בהשוואה לרווחים של השוק בשנת 2022 שעמדו על 66.07 מיליארד דולר. מבחינת אופי הקנייה מסתבר שמרבית הצרכנים (כ- 59.9%) מעדיפים לקנות בחנות פיזית נכון לשנת 2023, בהשוואה ל- 61.6% בשנת 2022. לפיכך, הנתונים מצביעים שחלה עלייה של שני אחוזים בקנייה אונליין אם כי עדיין יש העדפה ברורה לרכישה פיזית. לגביי סוג השעונים שנקנים, נתונים מראים כי עד לסוף שנת 2023, כ-60% מהמכירות של שוק שעוני היד העולמי יהיו של שעוני אופנה.

אן דן דינו- כסוף או זהוב?

שעונים זהובים וכסופים היו כאן משחר ההיסטוריה של השעונים, וזה לא במקרה: מדובר בגוונים שמתאימים לכל לוק, מופנים לכל המגדרים ומעניקים תחושת יוקרה ואלגנטיות לכל מראה. אחד הטרנדים הכי בולטים משלב את הצבעים המתכתיים הקלאסיים שאף פעם לא יצאו מהאופנה. שני הגוונים מחמיאים אחד לשני ומאפשרים שילוב עם תכשיטים כסופים וזהובים.

עושה חשק לשוקולד

לא משנה אם תקראו לזה צבע אדמה או שוקולד, הצבע החום הוא ללא ספק השחור החדש. אחד מהטרנדים שנראה בחורף הקרוב הוא שעונים בגווני חום שונים. הצבע העמוק מעניק טוויסט עשיר ויוקרתי לכל לוק ומגיע בול בזמן לחורף, כשצריך קצת תחושה של חמימות.

כל שעון בצבע

בין אם מדובר בטבעות עם אבנים צבעוניות, בנעליים ססגוניות או בעניבה פרחונית, אין כמו זריקת צבע בלוק שכולו צבעים ניטרליים. אותה הצבעוניות שאפשר לפגוש במלתחה, מגיעה לביקור במגירת השעונים עם צבעים בולטים, משמחים ומלאי חיים. אם בעבר שעון נתפס כפריט "רשמי" שצריך להיות בעל מראה אחיד, כיום הטרנד החדש מאפשר למעצבים "להתפרע" ולספק שעונים יוצאי דופן.

מה הקשר בין שלד לשעון?

מכירים את ההתרגשות הזאת של לבקר ולהתבונן מקרוב בשף שמכין מנה משובחת? שלא לדבר על ברי המזל שזוכים לראות מבפנים את תא הטייס… יש משהו שקוסם לנו ב"מאחורי הקלעים".

הקסם הזה מגיע גם לאופנה ובפרט לתחום השעונים. שעוני הסקלטון (שלד) הם שעונים מכאניים שמאפשרים לעונדים לצפות במנגנונים של השעון, אם תרצו, 'מאחורי הקלעים' של השעון.

ההכלאה המושלמת בין צמיד לשעון

שעונים הם מזמן לא רק כאן בשביל להראות את השעה. הם הפכו עם הזמן לסמלי סטטוס ולפריטי אופנה לכל דבר. אחד מהטרנדים הכי חמים בשנים האחרונות מסרב לעזוב גם החורף הזה: רצועות מש. הטרנד מציע אלטרנטיבה לחוליות, לסיליקון ולעור, עם מרקם ומראה מאוורר וצעיר של רשת ומהווה סוג של הכלאה בין צמיד לשעון. חוץ מהמראה הצעיר, רצועות המש מוכרות בשל נוחותן, ויכולתן להיות עמידות אך גם מאוד גמישות בו זמנית. העמידות והגמישות מאפשרות התאמה מיטבית למפרק כף היד לפי הצורך.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים