0

לייקים

חשק לנשנש? ככה תעשו את זה בדרך הבריאה FREE

כולנו מכירים את זה בפרט עכשיו בבית בתקופת הקורונה- הרעב ממשמש ובא, הראש מתחיל לטפטף "בא לי", אבל עוד לא בדיוק הגיע הזמן לארוחה...

שתפו:

חשק לנשנש? ככה תעשו את זה בדרך הבריאה FREE

כולנו מכירים את זה בפרט עכשיו בבית בתקופת הקורונה- הרעב ממשמש ובא, הראש מתחיל לטפטף "בא לי", אבל עוד לא בדיוק הגיע הזמן לארוחה...

שתפו:

ואנחנו מחפשים פתרונות כדי לספק את הצורך בנשנוש, מבלי ליפול על ממתקים או להגיע מורעבים לארוחה הבאה.

אז איך נוכל לבחור נשנוש נכון? מה יכול להחזיק אותנו שבעים לזמן רב יותר, מסופקים יותר ונינוחים, ועל הדרך להרחיק את היד שלנו מקופסת העוגיות? 

אכילה שהיא נשנשנית עלולה להיות בעייתית, והיא לפעמים הרגל שקשה להיפטר ממנו… אבל אם נשתמש ב"נישנוש" בצורה נכונה, שהופכת אותו לארוחה קלה שמכילה בחירות טובות מכל אבות המזון, ובדרך שקשובה לרעב והשובע שלנו – נוכל לקבל פיתרון מצוין לשעות הקשות של היום, ולחזק את יכולת ההתמודדות שלנו מול חשקים ופיתויים פחות מזינים.

אבינועם ארביב, דיאטן קליני ויועץ  של מותג Free מנדב טיפים לנשנושים מאוזנים: 

  • חלבון מוסיף המון – רכיב חשוב לשובע לטווח ארוך ובניית הגוף, צירוף חלבונים לנשנוש שלכם יבטיח לכם תחושת מלאות ליותר זמן ותגובה גליקמית טובה יותר. נסו לשלב בנשנוש מקורות חלבון כמו דגים, גבינות, מוצרי סויה ועוד, ביחד עם פחמימה מלאה או ירק. 
  • שחררו מהפירות – נכון שהם אופציה שנמצאת בכל תפריט – והם עשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים. אבל, פירות מכילים גם לא מעט סוכר, ואם נאכל אותם לבד, לרוב ישביעו אותנו לזמן קצר, ויותירו אותנו מחפשים נשנוש נוסף עוד שעה-שעתיים. אם פרי – אז בצירוף חלבון או שומן איכותי.
  • קרוב לעין קרוב לבטן – אם נדאג לנשנושים מזינים זמינים בסביבת הבית והעבודה, יש יותר סיכוי שניגש אליהם מאשר לשוקולד בקיוסק הקרוב. לדוגמה, עגבניות שרי או ירקות חתוכים, קוטג' או יוגורט במקרר, מוצרי דגנים מלאים כמו חטיפי מושלשים של Free ועוד.
  • אריזות אישיות – אריזות אישיות של 100-150 קק"ל יכולות לעזור לנו לשים לב למינונים. אם נסיים ונרצה עוד, נוכל לפתוח במודע אחת נוספת. אם האריזה גדולה

 מראש, יהיה לנו קשה להקשיב לתחושת ה"מספיק לי", והיד תישלח לעוד חופן מעצמה. 

  • צלחות או לא להיות – לא רק מה שאנחנו אוכלים חשוב, אלא גם איך. מחקרים מראים שנשנוש מול טלוויזיה או בנהיגה לרוב פחות יספק אותנו, ונהיה פחות מודעים לכמויות שנאכלו. לא משנה מה אתם מנשנשים – נסו לאכול מצלחת, ללא הסחות דעת.

כשר פרווה למהדרין לכל ימות השנה בהגחת בד”ץ איחוד הרבנים למהדרין

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים