45% מהישראלים מתכוונים לרכוש מכשיר חשמלי לפסח

סקר חדש חושף נתונים חדשים על הרגלי הצריכה של הישראלים לפני פסח ובחג עצמו

באילו תחומים יחדשו הישראלים את הבית, עם מי הם יחגגו בערב החג, כמה מהם צפויים לרכוש מוצרי חשמל חדשים ועד כמה הנחות החג מושכות אותם?

סקר חדש שנערך לאחרונה בקרב מדגם ארצי מייצג של 503 משיבים על ידי מכון המחקר גיאורקטוגרפיה עבור מותג מוצרי החשמל הבינלאומי Beko מגלה כי חידוש ושיפוץ הבית לפני החג מהווים גורמים חשובים בקרב הישראלים. 58% מהנשאלים יחדשו וירעננו את הבית ו-45% מתכוונים לרכוש מכשיר חשמלי חדש לפני חג הפסח.

מרבית מהישראלים יחגגו את חג הפסח יחד עם בני משפחתם

הסקר חשף כי 53% מהישראלים יחגגו את פסח אצל בני משפחה, 37% יחגגו בבית, 3% יבלו בחג בחו"ל, 3% אצל חברים, ו- 2% בבית מלון בארץ.

למעלה ממחצית הישראלים יחדשו את הבית לקראת החג

חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת עבור ישראלים רבים, מסורתיים וחילוניים כאחד, לחדש ולשפץ את הבית. הסקר מגלה כי 58% מהנשאלים יחדשו וירעננו את הבית. שלושת הדרכים העיקריות לחידוש הן: 32% מהנשאלים מתכוונים לנקות את הבית באופן יסודי עם מנקה או חברת ניקיון, 27% יצבעו את הבית או את חלקו, 12% יחדשו את הרהיטים בבית.

45% מתכוונים לרכוש מכשיר חשמלי לפני פסח

על פי הסקר, 45% מהצרכנים מתכוונים לנצל את ההנחות ומבצעי החג כדי להחליף ולהתחדש במוצרי חשמל חדשים. איזה מוצרי חשמל הישראלים מתכננים לרכוש לקראת הפסח? 11% העידו כי הם רכשו שואב אבק חדש, 9% מתכוונים לרכוש תנור אפייה, 8% יתחדשו במיקרוגל, 6% ירכשו מכונת כביסה, 5% יקנו מקרר חדש, 5% מדיח כלים ו 4% ירעננו את הבית במייבש כביסה חדש.

כרבע מהצרכנים ירכשו מכשיר חשמלי בשל מבצעי החג

56% מהנשאלים העידו כי מבצעי הפסח מעודדים אותם לרכוש מוצרי חשמל חדשים לקראת החג, זאת בהשוואה ל-44% שהעידו שהמבצעים אינם משכנעים אותם לרכוש מוצרי חשמל חדשים לבית. עם זאת, נראה כי בקרב מסורתיים ודתיים יש למבצעים משקל מעט גבוה יותר כאשר כ-62% מהישראלים המסורתיים והדתיים ציינו כי המבצעים יעודדו אותם. מנגד, בעלי הכנסה גבוהה נטו לציין שהמבצעים פחות משפיעים עליהם (44% לעומת 60% בקרב בעלי הכנסה בינונית ומטה.

בקרב אלו ששוקלים לקנות מכשירי חשמל, 26% יעשו זאת כדי לנצל את מבצעי החג וההנחות הגדולות, 31% מעוניינים לשדרג למכשיר טכנולוגי מתקדם יותר, 30% ירכשו מוצר חשמלי חדש כי המכשיר הישן התקלקל, 25% יקנו מכשיר חדש שעדיין אין להם, 12% מנצלים את החג כדי לעבור למכשירים שצורכים פחות אנרגיה ו-5% ירכשו מוצרי חשמל חדשים עקב מעבר דירה.

"גם השנה אנו מזהים לפני פסח רצון של הישראלים לחדש את הבית גם במוצרי חשמל. נתונים אלו באים לידי ביטוי בסקר חדש שערכנו והעלה כי כמעט מחצית מהישראלים מתכוונים לרכוש מכשיר חשמלי לפני פסח ו- 34% מהנשאלים דיווחו שהנחות החג יעודד אותם לרכוש. הסקר מעלה גם את השפעת יוקר המחייה על שיקולי ההוצאות של הישראלים, נתון שמחזק אותנו ב-Beko לייצר מוצרי חשמל בטכנולוגיות מתקדמות אך גם במחירים נגישים", מסביר גיהן יאשין, מנכ"ל Beko ישראל.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים