0

לייקים

קבוצת כרמל תפתח 3 סניפים של מותגי הקבוצה במתחם העיצוב דיזיין סיטי תמורת דמי שכירות חודשיים בסך 290,000 ₪

קבוצת כרמל תצטרף לעשרות המותגים שכבר הבטיחו את מקומם בדיזיין סיטי – עיר העיצוב שתיפתח בקרוב במישור אדומים.

קבוצת כרמל תפתח 3 סניפים של מותגי הקבוצה במתחם העיצוב דיזיין סיטי תמורת דמי שכירות חודשיים בסך 290,000 ₪

קבוצת כרמל תצטרף לעשרות המותגים שכבר הבטיחו את מקומם בדיזיין סיטי – עיר העיצוב שתיפתח בקרוב במישור אדומים.

שתפו:

יזמי דיזיין סיטי: "תקופת הקורונה הביאה איתה פריחה לעולם עיצוב הבית. הקבוצה תשכור 3 חנויות עבור המותגים: ביתילי, IDdesign ואורבן בשטח כולל של 2,900 מ"ר, ובמחיר של 100 ₪ למ"ר. רשת ביתילי תפתח סניף דגל בשטח של 1,400 מ"ר, אשר יכלול את כל קשת המוצרים לעיצוב הבית וכן שירותי ייעוץ בנושאי עיצוב. IDdesign תפתח אף היא סניף דגל בשטח של 1,200 מ"ר ורשת אורבן תפתח חנות בשטח 300 מ"ר. כל הסניפים החדשים שתשכור קבוצת כרמל בדיזיין סיטי יחליפו את סניפיה הנוכחיים בתלפיות בירושלים.

לדברי עופר איתני, יו"ר קבוצת כרמל: "החיבור בין קבוצת כרמל לדיזיין סיטי הוא חיבור טבעי ונכון. מותגי הקבוצה מובילים את עולם עיצוב הבית בישראל ואנחנו מאמינים שפתיחת סניפי דגל של המותגים שלנו בדיזיין סיטי תתרום ליכולת שלנו להעניק חוויית קנייה טובה יותר עבור לקוחותינו. מדובר בסניפים רחבים, שיכללו את כל קשת המוצרים לעיצוב הבית לקהלי יעד מגוונים, וכן יינתנו שירותי ייעוץ בנושאי עיצוב".

"אנחנו שמחים וגאים על הצטרפותם של מותגי קבוצת כרמל לנבחרת מותגי עיצוב הבית שלנו בדיזיין סיטי" אומרת פנינה רווח, מנכ"ל קבוצת kass group (קאס גרופ), "תקופת הקורונה הביאה איתה פריחה לעולם עיצוב הבית. אנשים גילו מחדש את הבית שלהם והם מוכנים להשקיע בשדרוג הבית, בשיפוץ, ברכישת רהיטים חדשים וכדומה".

מתחם דיזיין סיטי יכלול כ- 60,000 מ"ר של שטחי מסחר וכ- 100,000 מ"ר של המוקצים כשטחי שירות, חניונים ושטחים פתוחים. השקת המתחם צפויה להתרחש באפריל 2021. לדברי היזמים, כ- 90% משטחי המסחר כבר הושכרו. בין הרשתות שיפתחו סניף בדיזיין סיטי: מודי, מיליון כסאות, ריבירה, יעד פרזול, סילי, אירופלקס, מטבחי זיו, אירופלקס הום, דקורי ועוד רבים.

לדברי רווח: "דיזיין סיטי תחולל שינוי בדפוסי הצריכה הישראלים. לא עוד שיטוט של ימים ארוכים בין חנויות שונות, חיפושי חניה והתפשרות על מוצרים לעיצוב הבית. כאן הם ימצאו הכל מהכל ובמקום אחד, בצורה נוחה, מזמינה, חווייתית ונעימה".

מתחם דיזיין סיטי ממוקם במישור אדומים הסמוך לירושלים, פחות משעה נסיעה מתל אביב ויכלול גם מתחמי הופעות, מרכזי תערוכות, חללי עבודה משותפים לאדריכלים, טרקלין למעצבים, ספריית העיצוב הגדול ביותר באירופה, בית מלון, בית ספר לעיצוב, מרכז כנסים, מוזיאון עיצוב ולמעלה מ-200 חנויות עיצוב.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים