16

לייקים

עשרה מי יודע? דודו סעדה יו"ר קבוצת בשבע

דודו, אנחנו שמחים לארח אותך בדוסיז צרכנות. תודה שהצטרפת אלינו!

זה הולך ככה, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו. השאלה העשירית, הינה ייחודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!

איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?

אופטיקה הלפרין

מה מייחד אותו מבחינתך?

ראשית, ההזדהות האישית של יענקלה הלפרין, הבעלים של רשת אופטיקה הלפרין, עם המותג, העמידה שלו כבעלים בפרונט, הפריסה הארצית של הרשת, החשיבה מחוץ לקופסא באופי הקמפיינים ודבר אחרון, החיבור של הפרסומים של אופטיקה הלפרין עם ההווי הישראלי

האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?

ללא מיתוג אין לך ייחודיות, הייחודיות גורמת לצרכן להכיר אותך כמותג ולהזדהות איתך כמותג

מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?

לדעת שהצלחתי לעזור לאדם נוסף להתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית עם קבוצת החסד 'חסד פי שבע', ההתמודדות מתישה את האזרח בהתנהלות שלו מול הממסד

מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?

ההחלטה על יסוד "כנס ירושלים". בלילה בו אריאל שרון הכריז בכנס הרצליה על פינוי ההתיישבות היהודית מגוש קטיף וגירוש עשרת אלפים יהודים מביתם רק כי הם יהודים, זה הרגע המכונן בו הבנו שכנסים אלו הינם רבי השפעה ומשנים סדר יום, החלטנו להקים כנס מקביל שמטרתו תהיה לכנס, ללכד, לאחד ולבנות.

מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?

שלא נכנסתי לעובי הקורה בנושא החיילים החטופים סגן הדר גולדין ואורון שאול זכרונם לברכה מייד כשהם נחטפו ובשנה הראשונה נהגנו באיפוק ובממלכתיות. כשאני רואה היום שמדינת ישראל מכניסה לרצועת עזה ציוד רפואי והחיילים החללים שלנו נמצאים שם אני מרגיש תסכול, הרעיון הוא לייצר מהלך הומניטרי תחת הומניטרי. אין מהלכים חד צדדים של לתת ולתת ולא להשיב את החללים לקבר ישראל!

מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?

חזון עסקי, מטרות ויעדים, מידע מודיעי על המתחרים וצוות מוכשר ונאמן שירוץ יחד איתו לכיבוש היעד.

מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?

יושר וכנות. אמת בפרסום, נכונות לתת את הכל ללקוח.

ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?

מכמה סיבות, הראשונה הוא חוסר היכרות, השניה הוא חוסר הבנה עד כמה השוק הזה הוא ענק מצד אחד ועם צרכים ייחודים מצד שני, והשלישית, שהיא גם עצובה, הרבה פעמים זה נובע מכעס, מנהל שיווק שכועס על המגזר החרדי מכל מיני סיבות שאינן קשורות לעולמות הצריכה והצרכנות לא רוצה להתעסק עם המגזר הזה

אתה האיש שעל שמך נרשמת ההצלחה של בניית הציבור הדתי לאומי כ"מגזר צרכני", איך הצלחת להטמיע את השינוי הזה כשבעצם הציבור הדתי לאומי, לפחות בעיני האדם החילוני, הוא הרבה יותר קרוב אליו מאשר הציבור החרדי שמראש מוגדר "כמגזר" מבודל ושונה?

אין ספק שמדובר בחינוך שוק מחדש, אתה שואל אותי את השאלה הזו ואני נזכר שלפני 15 שנה היינו צריכים לנהל מערכה מול בתי מלון בתל אביב שרצו לפנות אורחים דתיים לאומים בצהרי יום השבת, לקח לנו זמן להסביר להם שאם הם מעוניינים באורחים דתיים לאומיים הם צריכים להבין שהם יעזבו את המלון רק לאחר צאת השבת.

אז נכון, הציבור הדתי לאומי רוצה להיות מעורה בהווייה הישראלית, הוא רוצה להשפיע, אבל הוא עדיין רוצה לעשות את כל זה תוך שמירה והקפדה על הערכים שלו. היום, לשמחתי, בכל תחומי החיים והצרכנות יודעים לקחת בחשבון את הציבור הדתי לאומי.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב

סגורים,אפשר לחזור בצאת שבת.

היום שבת

אנא חזור 08:25