0

לייקים

מאוחדת מחזקים קשר עם הקהילה:

מנהלי קשרי קהילה חדשים מונו במחוז ירושלים ב'מאוחדת'

לאור תנופת הפיתוח העצומה של מאוחדת בכל ערי המחוז – ירושלים, ביתר ובית שמש
– מינתה הנהלת המחוז מנהלי קשרי לקוחות חדשים שיפעלו לצד מנהלי קשרי הלקוחות
הוותיקים

כחלק מתנופת הפיתוח והרחבת הפעילות של מאוחדת במחוז ירושלים, מינתה הנהלת
המחוז שורה של מנהלי קשרי קהילה חדשים, תושבי השכונות החרדיות בירושלים, בית
שמש, ביתר ובשאר ערי המחוז, אנשי מעש מסורים המעורים היטב בחיי הקהילות ומהווים
כתובת לתושבי השכונות בכל ימות השנה.


בין מנהלי קשרי הלקוחות החדשים ניתן למנות את ר' שמואל שטרן מנהלי קשרי לקוחות
בשכונת רמה ד' בבית שמש המתאכלסת בימים אלו, ר' מרדכי פרץ ממרחב צפון, ר' מרדכי
ברנשטיין מנהל קשרי לקוחות בביתר, ר' יצחק דוד כהן מנהל קשרי לקוחות לציבור בני
התורה הספרדי בביתר ועוד.


זאת לצד מנהלי קשרי הלקוחות הוותיקים במחוז כגון: אחראי קהילות ומגזרים ר' דוד שוורץ,
ר' יענקלה דסקלוביץ, מנהל קשרי לקוחות בירושלים, ר' ישראל מינקה, מנהל קשרי לקוחות
בירושלים, ר' אלתר הורביץ מנהל קשרי לקוחות בבית שמש, ר' דוד זוהר מנהל קשרי
לקוחות בשכונת גילה, ר' נתנאל סננס מנהל קשרי לקוחות של ציבור בני התורה הספרדים
בירושלים, ר' רפי פלדשטיין מנהל קשרי לקוחות בשכונת גבעת מרדכי, הגב' תהילה כמון
מנהלת קשרי לקוחות לציבור הנשים בקרב נשות בני התורה הספרדים, הגב' רחל וגשל
מנהלת קשרי לקוחות בבית שמש ומנהלים נוספים המעניקים שירות מקצועי לצד זמינות בכל
שעות היום.


כמיטב המסורת של מאוחדת, כל מנהלי קשרי הלקוחות מעורים היטב עם הקהילות השונות
ומהווים כתובת מרכזית לכל אחד ואחד מלקוחות מאוחדת בכל נושא בריאותי. מנהלי קשרי
הלקוחות נמצאים בקשר הדוק וקציף עם כל צוותי מאוחדת במחוז ובכלל זה הנהלת המחוז,
מנהלי המרחבים, מנהלי המרפאות, הצוותים הרפואיים, המזכירות ועובדי מאוחדת. המטרה
היא שכל פניה שמגיעה אל אחד ממנהלי קשרי הלקוחות של 'מאוחדת' תקבל מענה אישי
ומקצועי שיסייע בזמן אמת לכל אחד מהפונים.


מר עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת: "כקופה הגדולה והמובילה ביותר במחוז
ירושלים בכלל ובציבור החרדי בפרט, המינויים של מנהלי קשרי הלקוחות החדשים, מהווים
עדות להתפתחות העצומה של מאוחדת בכל ערי המחוז. בכל שכונה שנבנית או מתרחבת,
אנחנו מוסיפים מרכזים רפואיים, מרחיבים את הסגל הרפואי ואת שעות הפעילות ובמקביל
דואגים למנות מנהלי קשרי קהילה לכל מגזר ובכל אזור, כאשר כל המנהלים מגיעים מתוך
הקהילות ומכירים היטב את הציבור ויודעים מהם הצרכים של כל קהילה וקהילה. כך
מתאפשר לנו לתת לכל אחד מלקוחות מאוחדת את המענה ההולם ביותר".

הרב משה ברים, מנהל המגזר החרדי במאוחדת: "מנהלי קשרי הלקוחות של מאוחדת
במגזר החרדי הם הגורם השירותי מהחשובים ביותר של מאוחדת מול הציבור ומהווים כח
משמעותי וגורן מרכזי של חיבור הציבור למאוחדת. לאורכך החליטה הנהלת מאוחדת
להרחיב את הפעילות ולצרף עוד מנהלי קשרי לקוחות מתוך הקהילות ולחזק עוד יותר את
השירות לטובת הציבור".

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

VER 0.6

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב