0

לייקים

תרופות ללא השתתפות עצמית, רופא מומחה תוך 72 שעות, בדיקות MRI או CT תוך 48 שעות וכ-1,200 מנתחים:

המון סיבות טובות להיות מבוטח בריאות במגדל

שתפו:

תרופות ללא השתתפות עצמית, רופא מומחה תוך 72 שעות, בדיקות MRI או CT תוך 48 שעות וכ-1,200 מנתחים:

המון סיבות טובות להיות מבוטח בריאות במגדל

שתפו:

שירותי הבריאות שלכם עולים לכם בבריאות? אם אתם נאלצים להמתין חודשים לבדיקות, להסתפק ברשימת רופאים מצומצמת או להיאבק כדי לקבל תרופות, כדאי שתדעו שיש אלטרנטיבה. תכירו: ביטוח הבריאות של 'מגדל', שמבין שהבריאות שלכם ושל משפחתכם היא נכס יקר – ומשקיע בה

לישראל יש במה להתהדר: רמת הרפואה אצלנו היא מהגבוהות בעולם. מיטב המוחות, הרופאים, הבדיקות והטכנולוגיות פועלים בארץ. הצרה היא שהם לא תמיד נגישים, כפי שיודע כל מי שנזקק לתור מהיר אצל רופא מומחה, לבדיקה, לניתוח, לתרופה או לטיפול ייחודיים. מגיפת הקורונה רק הוסיפה לעומס במערכת הבריאות, על תחלואי זמינות התורים ונגישות המומחים.

כמו בריאות טובה, גם שירותי בריאות טובים הם ערך שאין לקחת כמובן מאליו. אז איך שומרים על האוצר ששמו בריאותנו ובריאות משפחתנו? איך דואגים שבדרך לשירותים רפואיים חיוניים לא נאבד זמן, כסף ואנרגיות, ולעתים ח"ו הרבה יותר? איך מוודאים שלא נתעסק בחיפוש אחרי אנשי קשר, יועצים רפואיים או עסקני רפואה עמוסים ואדיבים, כדי להקדים תור לבדיקה או לתאם תור לרופא מהשורה הראשונה?

הפתרון פשוט: משקיעים בביטוח בריאות פרטי ואיכותי. ביטוח שמכסה מגוון מצבים רפואיים, משלים את מה שקופות החולים מתקשות לספק, ומעניק מענה מקצועי ומהיר ברמה הגבוהה ביותר. כמה גבוהה? תחשבו על מגדל.

מגדל, ענקית הביטוח המשרתת כ-2 מיליון מבוטחים בישראל, מציגה עידן חדש בביטוחי הבריאות הפרטיים עם כיסוי מהרחבים בארץ. רפואה מתקדמת ומסלולים ייעודיים המותאמים לצורכי המבוטחים, מבטיחים ביטוח שמטפל בכם ובבני משפחתכם בדיוק כשצריך אותו. במקום להתרוצץ ברגע האמת, שבו רגע לקרוא על היתרונות של מגדל:

  • רק במגדל: תור לרופא מומחה תוך 72 שעות (בימי עסקים). כי כשדרוש מומחה בדחיפות אין זמן לבזבז, וכשהאבחון והייעוץ מהירים יותר, הטיפול יעיל יותר.
  • רק במגדל: תור לבדיקות אבחנתיות כמו: M.R.I, C.T. ואולטרסאונד תוך 48 שעות, ופענוח הבדיקות על ידי רופא תוך 48 שעות נוספות (בימי עסקים). הקץ להמתנה ממושכת ומסוכנת.
  • רק במגדל: סל התרופות היחיד בישראל ללא השתתפות עצמית. כן, מבוטחי מגדל אינם משלמים כלל השתתפות עצמית על התרופות בפוליסה. ואם תהיתם, זהו סל מהרחבים בארץ הכולל שלל תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי, וגם כיסוי לבדיקות גנטיות לצורך התאמת הטיפול התרופתי.
  • כ-1,200 רופאים מנתחים בפריסה ארצית נרחבת, כך שתוכלו לבחור מהמאגר את המומחה המתאים ואת מקום הניתוח הנוח ביותר למבוטח.
  • ביטוח בריאות חינם החל מהילד הרביעי: הטבה ייחודית בביטוחי הבריאות המשפחתיים, שנועדה לאפשר למשפחות ברוכות ילדים לקבל שירותי רפואה פרטית מצוינים.

גם לכם מגיע להפסיק להתפשר על הבריאות שלכם ושל היקרים לכם, ולעלות לשלב הבא בביטוחי הבריאות הפרטית. פרטים אצל סוכן הביטוח שלכם במגדל.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים