קווי היעוץ של בית חם הפועלים מזה שנים, התעבו בעת האחרונה באיחוד הקווים עם מוקד הקורונה הנותן מענה לפניות יעודיות ותמיכה בנושא הקורונה. האיחוד היה צורך השעה ונראה כי אכן, הקו עונה על הצורך הגובר בעת הזו.
בימים אלה בעקבות העלייה בתחלואה והסגר השלישי, מגיעות פניות רבות למוקד . בין הפניות שהגיעו, נרשמו פניות רבות של אנשים אשר חוו התקפי חרדה בעקבות ההתפרצות המחודשת של הקורונה .
כידוע, עמותת 'בית חם' מפעילה בכל ימות השנה קו ייעוץ ותמיכה בטלפון שמספרו 9518.
המוקדנים הינם אנשי מקצוע בתחום הטיפול כגון עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת ועוד אשר עוברים הכשרה אינטנסיבית על ידי אנשי מקצוע של בית חם ונותנים מענה מקצועי, דסקרטי ומותאם. בתקופה האחרונה, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה עברו מוקדני הקו הכשרה ייעודית לסיוע לפניות בעת הזו: פניות בנושא חרדה ומצוקה נפשית עקב המצב, בלבול ומתח בעקבות תחושת חוסר הוודאות, המוקדנים מעניקים הקשבה נקיה ומענה מקצועי. הקו מעניק יעוץ ותמיכה בשפות שונות: עברית, אנגלית, אידיש ורוסית, בימים א-ה, 24 שעות ביממה במס' 9518.
בנוסף, ע"מ שלא לפגוע בפעילות העמותה העוסקת בהצלת נפשות של ממש, בזכות מאמץ מיוחד של מנכ"ל העמותה הרב אריה מונק כלל עובדי העמותה התחסנו וזאת בכדי שפעילות העמותה לא תעצר.
הרב אריה מונק מנכ"ל בית חם " ישנה עליה בפניות למוקד וביקוש רב לקבל ייעוץ ותמיכה, בעקבות הסגר השלישי בו אנו מצויים כעת אנשים חשים אי ודאות, חרדה ומתח. אנו מזמינים את הציבור ליצור קשר ולקבל את המענה המקצועי ע"מ להקל על עצמם ולשמור על רוגע ויציבות נפשית"