1

לייקים

טיפים לטיפוח העור בתקופת הקורונה

רונית שגב Bsc, MA ביולוגית וחוקרת עור. מייסדת ומנכ"ל חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור מסבירה כיצד לשמור על עורנו בתקופת הקורונה

שתפו:

טיפים לטיפוח העור בתקופת הקורונה

רונית שגב Bsc, MA ביולוגית וחוקרת עור. מייסדת ומנכ"ל חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור מסבירה כיצד לשמור על עורנו בתקופת הקורונה

שתפו:

כדי לשמור על בריאותנו אנו שוטפים ידיים פעמים רבות ביום, ומנקים כמה פעמים עם אלכוג'ל. הן השטיפות המרובות, והן האלכוג'ל – גורמים ליובש בעור הידיים. המחסום העורי (השכבה החיצונית ביותר עור) נפגע כתוצאה מכך. זה עלול לגרום ליובש חמור וגרד, אדמומיות, קמטוטים ומראה לא אסתטי ו- כמה אירוני – סיכון לחדירת חיידקים וזיהומים. המחסום העורי הרי נועד להגן עלינו מפני חדירת זיהומים לעור. אם נפגע בו, נגביר את הסיכוי לחדירת מזהמים. מה נעשה כדי לשמור על עור הידיים אסתטי וגם בריא?

1. לאחר כל שטיפה של העור, נמרח קרם. זה יכול להיות קרם ידיים או קרם שברגיל משמש אותנו כלחות. העיקר, שהוא יהיה מספיק עשיר ומרכך. הקרם יעזור למחסום העל עורי לשקם את עצמו.
2. בתקופה זאת רבים מאיתנו מצויים בסטרס. הסטרס משפיע על תפקוד עור הפנים ועל המראה שלו. ככלל, העור משקף מאד את הנפש שלנו. ויש כאן מעגל קסמים: ברגע שמראה העור כבר איננו חיוני ויפה כתמיד, בהשפעת הסטרס, אנו מסתכלים במראה וחשים רע עוד יותר, הפעם בשל איך שאנחנו נראים. כדאי להיות מודעים לכך, לפעמים המודעות עצמה עוזרת לנו ל"התאפס על עצמנו" לזכור שזה זמני ובכל דבר שנראה כרגע רע, יש גם הזדמנות ודברים טובים שייצאו לנו ממנו. כדאי להרפות, להתמקד בדברים המועילים שנוכל לעשות בזמן הפנוי הזה, ולדעת שרוגע – וגם טיפוח – יעזרו לנו להיראות טוב ולחייך למראה החל ממחר.
3. רבים מאיתנו חשים צורך ב"פיצוי" בצורת מתוקים, חטיפים, גאנק פוד. חלקנו אוכל בשל השיעמום והזמינות של האוכל, וחלקנו ממש חש צורך לפצות את עצמו. כך או כך, ג'אנג פוד איננו מיטיב עם עור הפנים. להיפך – הוא גורם לעור (וככלל לגוף) לתפקד בצורה פחות בריאה ולהיראות פחות חיוני. אפשר ליהנות גם עם אוכל בריא. ויש לא מעט אוכל בריא שהוא גם טעים. בזמן שהתפנה לנו, אפשר לצלול במרחבי האינטרנט ולדלות מתכונים לאוכל בריא וטעים, ויש לנו זמן רב גם לבשל אותו למעננו ולמען כל המשפחה.
4. כל מי שאמרה תמיד "אין לי זמן לטיפוח" – יכולה ליהנות עכשיו מעור מטופח כי זמן – יש בשפע. אמנם נשים רבות דווקא אוהבות פולחני טיפוח ארוכים וטקסיים, עם הרבה מוצרים. אבל מאידך, יש נשים שרוטינה כזאת איננה כוס התה שלהן.

דווקא נשים אלה, תשמחנה לגלות, ששגרת טיפוח טובה יכולה לקחת 2-3 דקות ביום בלבד! אם הן רק תדענה איך עושים זאת נכון. הדרך המומלצת לדעת מה שגרת הטיפוח המדוייקת לעור שלך, ומהם המרכיבים שעורך זקוק להם, היא לפנות לקוסמטיקאית קרובה, אפילו בלי להגיע אליה. קוסמטיקאיות רבות, בפרט בתקופת הקורונה אבל גם בכלל, מקיימות יעוץ טלפוני המלווה בתמונות שנשלחות אליהן. הכל בנוחות, מהבית והכי מקצועי. את המוצרים אפשר לקבל מהן גם כן עד הבית.
5. מוצרים המטפלים בפיגמנטציה ובחידוש העור, כאשר הם באמת פעילים, הם מחייבים זהירות מחשיפה מרובה לשמש. דווקא התקופה הזאת, בה אנו לא מסתובבים הרבה בחוץ, יכולה להיות אידיאלית לחידוש אינטנסיבי של העור. או טיפול בכתמים. מתקשרים לקוסמטיקאית, עוברים אבחון און ליין באמצעות תמונות ומקבלים התאמה אישית של תכשירים פעילים מאד ומרוכזים. כאלה שנותנים תוצאות מהירות וניכרות. הקוסמטיקאית תמיד תהיה זמינה בטלפון לשאלות וייעוץ והיא גם תעשה מעקב און ליין אחר התבהרות הכתמים או התחדשות העור עד לתוצאה משביעת רצון.
6. בתקופת הקורונה רבות מאיתנו חשות קצת "מוזנחות", ואין לנו זמן לשופינג של מוצרי קוסמטיקה. אבל האמת היא, שמוצרי קוסמטיקה – אם באמת רוצים לקבל שינוי ניכר במראה העור – צריכים להיות מותאמים לעור בצורה מקצועית. נחוץ ידע מקצועי, הרבה מעבר לזה שיש לאשת מכירות בחנות. או מזה שיש לקונה הממוצעת שבוחרת מהמדף. במיוחד כיום, אפשר לעבור אבחון עור מקצועי ע"י קוסמטיקאית, חינם, בוידיאו צ'אט שילווה גם בתמונות ברורות של עור הפנים. אפשר גם הצוואר והמחשוף. הקוסמטיקאית תיתן טיפים ועצות לטיפוח ותוכל להתאים את המוצרים המדויקים ביותר לכל אחד ואחת. לכל אחת יינתנו הוראות שימוש יחודיות ומדויקות לעור שלה. הקוסמטיקאית גם ממלאת דף נתונים אישיים וגנטיים, שמאפשר לה ללמוד את העור לעומק. היא תדאג להגעת המוצרים עד הבית, ותעקוב אחר השימוש והשתנות מצב העור. היא זמינה תמיד, והיא תדאג לכך שהעור ייראה בריא ויפה הרבה יותר. זהו הרי תחום הידע שלה. גם לאחר הקורונה, נושא האבחון און ליין יישאר, והוא אף יצבור תאוצה יותר ויותר. זוהי אחת ההתפתחויות הטבעיות בעידן המודרני והדיגיטלי. כי הרי קוסמטיקה, כמו תרופות, לא הגיוני לקנות מהמדף. כמו התרופות, גם מוצרי הקוסמטיקה אמורים להשפיע על העור לעומק, ולחולל בו שינוי. והעור הוא הרי איבר מאיברי הגוף, האיבר הגדול ביותר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים