1

לייקים

ליראק פריז: הדור החדש של המייקאפ – TEINT PERFECT SKIN

חדש ממעבדות ליראק פריז: מייקאפ ניוד עמיד לכיסוי עדין וטיבעי משלב קרם אנטי אייג'ינג והגנה מאור כחול של מסכים ומהשמש -20SPF

ליראק פריז: הדור החדש של המייקאפ – TEINT PERFECT SKIN

חדש ממעבדות ליראק פריז: מייקאפ ניוד עמיד לכיסוי עדין וטיבעי משלב קרם אנטי אייג'ינג והגנה מאור כחול של מסכים ומהשמש -20SPF

שתפו:

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק את הדור הבא של המייקאפ- TEINT PERFECT SKIN –  מייקאפ ניוד עמיד לכיסוי עדין, בגוון טבעי ובמרקם אחיד למשך כל היום. המייקאפ החדש משלב קרם אנטי אייג'ינג המזין את העור בלחות  וכן מעניק הגנה מאור כחול של מסכים ומהשמש -20SPF.

מדובר במייקאפ טיפולי שהוא שילוב בין איפור לטיפוח בתכשיר אחד ומתאים לכל מי שמבקשת שיפור במרקם עור הפנים והצוואר, מעוניינת במראה  טיבעי ולא מאופר   ומחפשת תכשיר המשלב הגנה וטיפוח עור.

Teint Perfect Skin – הוא פרי פיתוח חדש של מעבדות ליראק פריז שנרקם בשיתוף פעולה עם צוות מאפרים עולמיים מובילים המתמחים בהשגת מראה בגווני NUDE, ומוצע בארבעה גוונים: 01 – לבהירות במיוחד,  02 – לבהירות,  03 – לשזופות, 04 – לשחומות.  הוא בעל מרקם אולטרה-קל ומשיג גימור חצי-מאט, טבעי מאוד ומחמיא.

Teint Perfect Skin – מסווה פגמי עור באופן טבעי, מעניק לעור גוון אחיד, משפר את מרקם העור ומעניק זוהר, מעשיר את העור בלחות ובחומצה היאלורונית, מעניק הגנה מפני השמש 20SPF, מהווה בסיס קליל עד בלתי מורגש  ועמיד למשך 24 שעות, מותיר את העור חלק כמשי  ללא צורך בפודרה.

כמוצר טיפולי השפעתו מתעצמת לטווח הארוך כתוצאה משני המרכיבים העיקריים בו: שילוב ארבע חומצות אמינו שמשפרות באופן ניכר את איכות האפידרמיס על ידי חיזוק מבנה והגדלת חידוש התאים באופן משמעותי ופטנט חומצה היאלורונית משולשת: מחוץ לעור – חומצה היאלורונית במשקל מולקולארי גדול ממלאת ומחליקה את העור באופן מיידי.  בתוך העור – חומצה היאלורונית במשקל מולקולארי נמוך המשתחררת בהדרגה לאורך כל היום, כדי למלא את הקמטים העמוקים ביותר ולבנות מחדש את דרמיס. 

Teint Perfect Skinנבדק מחקרית על למעלה מ 40 נשים שהשתמשו בו למשך 28 ימים באופן קבוע. מהמחקר עלה כי התכשיר מסתגל לכל גוון עור ומחליק אותו, מעשיר בלחות גם בימי קיץ לוהטים (88%),

מעניק גימור טבעי (עד 95%) בגווני ניוד, מחליק את מרקם העור (88% מהנבדקים העידו), עמיד למשך 24 שעות (98% מהנבדקים), מעניק הגנה מפני קרני השמש  (20SPF)

טיפ לשימוש: לא בטוחה בגוון המדויק? הזמיני 2 גוונים עוקבים בהתאם לבהירות עורך וערבבי עד להשגת הגוון המדויק לעורך.

מחיר  לצרכן: 170 ₪  

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים