0

לייקים

Laline משיקה לקראת חג הפסח את סדרת Olive & Babass Vegan100%

סדרת Olive & Babassu מבוססת על שמנים בוטניים עשירים ביניהם שמן זית, שמן באבסו ושמן אבוקדו לצד פורמולות מועשרות בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים להזנת העור בלחות.

שתפו:

Laline משיקה לקראת חג הפסח את סדרת Olive & Babass Vegan100%

סדרת Olive & Babassu מבוססת על שמנים בוטניים עשירים ביניהם שמן זית, שמן באבסו ושמן אבוקדו לצד פורמולות מועשרות בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים להזנת העור בלחות.

שתפו:

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה

הסדרה Vegan100% בניחוח ממכר ומרגש של שושן העמק ועץ האלמוג.

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת האביב את סדרת Olive & Babassu המבוססת על שמנים בוטניים עשירים ביניהם שמן זית, שמן באבסו ושמן אבוקדו לצד פורמולות מועשרות בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים להזנת העור בלחות.

ניחוח הסדרה מורכב משושן העמק ועץ האלמוג, לתת לחושים להתמכר וליהנות ממתנות הטבע.

בשנים האחרונות אנו חווים גידול מתמיד בביקוש למוצרים המבוססים על חומרים ממקור צמחי, ברצון ליהנות מהטבע במיטבו ועל כן העשרנו את המוצרים בשמנים בוטאניים ייחודיים לצד ההתחייבות שכל חומרי הגלם טבעוניים מתוך כבוד לטבע והרצון לשמור עליו.

החיבור לטבע, למקורות לצד שורשיות, ארץ ישראליות בא לידי ביטוי בצבעוניות הסדרה הצבועה בגווני ירוק וחום טבעי ומתחבר מאד גם לתקופת האביב הקרבה תקופה של התחדשות, פריחה, צמיחה ושחרור.

מוצרי הסדרה מבוססים על שילוב של שלושה שמנים עיקריים :

  • שמן זית – ידוע בתועלותיו הבריאותיות .מחקרים מראים שחומצות השומן שמכיל שמן הזית מגנים על אברי גופנו מפני תהליכי חמצון, ומריחתו על העור יכולה למנוע סימני הזדקנות ונזקי שמש
  • שמן אבוקדו- ידוע כקרם לחות טבעי לעור , חודר בקלות לאפידרמיס ומשאיר תחושה נעימה ורוויה בלחות.
  • שמן הבאבאסו- מופק מזרעי דקל הבאבסו הגדל באזור האמזונס שבדרום אמריקה. ידוע כמגן על העור מפני נזקי הסביבה ומהווה אלטרנטיבה טבעית לדמיתיקון (סוג של סיליקון אשר נפוץ במיוחד בשימוש במוצרי קוסמטיקה )

סדרת Olive & Babassu כוללת:

ג'ל רחצה בוטני:

חוויה בוטנית במקלחת ג'ל רחצה עשיר ומפנק מעניק לעור רכות והזנה בזמן הרחצה. מועשר בתערובת ייחודית של שמנים בוטניים: שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו. מכיל אצת ספירולינה עשירה בוויטמינים ומינרלים המזינים את העור, וכן בתמצית תה ירוק וג'ינג'ר המותירים את העור בתחושת רעננות וחיוניות נפלאה.

מחיר: 79.90 שקלים. ל 300 מ"ל.

תחליב גוף בוטני:

לחות מלטפת – תחליב גוף קליל במיוחד מעשיר את העור בלחות מיידית ומפנקת. מופק מתרכובת ייחודית של שמנים בוטניים: שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו המזינים את העור בוויטמינים ומינרלים. מועשר בסקוואלן המופק משמן זית ותמצית צבר המסייעים בשמירה על הלחות של העור ומעניקים לו את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על מראה חלק וקטיפתי. מחיר: 79.90 ₪ ל200 גרם.

סרום גוף בוטני

ליטוף מנצנץ – סרום גוף קליל ומנצנץ מלטף את העור בלחות חיונית ומעניק לו מגע של רכות וזוהר. בעל אפקט נצנוץ עדין בגוון פנינה ותערובת מפנקת של שמנים בוטניים – שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו הנספגים בעור בקלות. בתוספת תמציות ג'ינג'ר, תה ירוק ואלוורה, למראה עור חלק וקורן במיוחד. מחיר : 79.90 שח ל150 גרם.

קרם גוף בוטני עשיר

קרם גוף עשיר וקטיפתי המעניק מנה גדושה של לחות והזנה. מכיל תערובת מפנקת של שמנים בוטניים – שמן זית, באבאסו ואבוקדו. מועשר בריכוז גבוה של 3 סוגי חמאות: שיאה, מנגו וקקאו המעניקים לעור לחות מוגברת לאורך זמן ומותירים אותו רך וקטיפתי.

מחיר 119.90 שח ל250 מ"ל

באלם גוף בוטני

כמו חיבוק לעור יבש וסדוק – באלם עשיר במיוחד המזין את העור בתרכובת שמנים בוטניים של שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו. מועשר בחמאת שיאה ותמצית צבר, המעניקים לעור לחות אינטנסיבית והקלה מידית לאזורים יבשים במיוחד.

מחיר: 59.90 שח ל 50 מ"ל.

פילינג גוף בוטני

פילינג גוף בוטני המועשר בתערובת שמנים של שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו, בשילוב חמאת קקאו וסקוואלן המופק משמן זית המסייעים בהתחדשות העור. מכיל גרגירי זיתים ותמצית מלפפון עשירה בוויטמינים המסירים בעדינות תאי עור מתים ומותירים אותו רך, זוהר וחלק למגע. מחיר: 109.90 שח ל 250 מ"ל.

שמן גוף בוטני  

שמן גוף עשיר וקטיפתי יעטוף את עורך בניחוח עדין ובקוקטייל מופלא של שמנים בוטניים: שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו המעניקים לעור לחות חיונית ומרקם חלק כמו משי. מועשר בספירולינה, חוחובה ושמן זרעי ענבים, המזינים את העור ומותירים אותו עם מגע רך במיוחד. 79.90 שח ל 100 מ"ל.

מי גוף בוטניים

מי גוף מרעננים ומבושמים בניחוח עדין וקסום מעניקים לחות במגע של משי. מכיל תרכובת ייחודית של שמנים בוטניים: שמן זית, שמן באבאסו, שמן אבוקדו ותמצית צבר להזנה ולחות נעימה.79.90 שח ל 100 מ"ל.

קרם ידיים בוטני 100 מל

קרם ידיים המכיל תערובת ייחודית של שמנים בוטניים עשירים בוויטמינים ומינרלים: שמן זית, שמן באבאסו ושמן אבוקדו המסייעים לטיפוח והזנה של העור. מועשר בתמצית צבר ושמן קלנדולה המעניקים לעור לחות אינטנסיבית ומותירים אותו רך ונעים למגע. 49.90 שח ל 100 מ"ל.

בקולקציית האווירה לבית והאקססוריז: נר אווירה, מחיר 129.90 שח, דיפיוזר בעיצוב טבעי, מחיר 119.90 שח, תיק רחצה, 69.90 שח.

לקראת חג הפסח ללין תשיק מגוון מארזי מתנה החל מ49.90 שקלים, ברשת החנויות ובאתר.

בין המארזים:  מארז סדרת שמן זית הכוללת תיק רחצה, תחליב גוף, קרם ידיים, ספוג פרח ב119.90 במקום 212.6 שח.

מארז קופסת פח שמן זית הכולל בתוכו ג'ל רחצה, סרום גוף, תחליב גוף, מי גוף ב199.90 במקום 359.50 שח.

ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים