LG מציגה עיצוב חדש לסמל המותג שלה

LG מציגה עיצוב חדש לסמל המותג שלה. סקירה דוסיז צרכנות

LG מציגה עיצוב חדש לסמל המותג שלה המשדר את הערכים בהם דוגלת – חדשנות איכות והנאה – לכולם

אסטרטגיית המותג החדשה נועדה לחזק את החיבור והקשר עם קהל הלקוחות בכל הגילאים ומרחבי כל העולם

LG חשפה זהות ויזואלית חדשה לסמלי המותג שלה, זו מגיעה להעצים את הערך Life's Good בו
דוגלת החברה – במראה דינמי צעיר וחיובי יותר עימו יפגשו לקוחות מכל העולם, בזירה הוירטואלית
והפרונטלית.


המיתוג החדש של החברה שותף עם עובדיה ברחבי כל העולם, LG התוותה והתאימה את נראות
המותג לכל המדינות והדורות, כולל לדור ה-Z, מתוך השאיפה לחזק את החיבור לכלל לקוחותיה.
זהות המותג החדשה מחזקת את ערכי הליבה של LG – "חווית לקוח בלתי מתפשרת", "חדשנות
ממוקדת לצרכי האדם" ו"להעצמת האושר".


סיסמת המותג, Life's Good, מכילה בתוכה את המסר כיצד החברה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות
מחיי איכות, עם יכולת מעשית להתפנק ברגעים חשובים, יומיומיים, באמצעות מוצרים ושירותים של
LG. כחלק ממשימת המותג, החברה שואפת להעניק חיים טובים יותר, ואף תורמת להם ולעתיד טוב
יותר רבות, עם פעילותה וצעדיה הידידותיים לסביבה, לחברה ולחיים בכדור הארץ.


קונספט המותג החדש כולל את שינוי הזהות החזותית של LG, פרשנות מחדש של תחושת ה "יחד"
הקיימים במותג. החברה שואפת להגביר את האינטראקציה שלה עם הלקוחות באמצעות זהות
חזותית חדשה זו, המוסיפה חיוניות, אלמנטים אינטראקטיביים, וספין חדש לתדמית המותג הקיימת.
במרחב הדיגיטלי, סמל החברה "יתעורר לחיים", יפנה ללקוחות ברמה חדשה של אקספרסיביות.
הסמל מורכב מהאותיות 'L' ו- 'G', יכול לבצע שמונה תנועות ייחודיות, כולל הנהון, סיבוב וקריצה. עם
יכולות חדשות אלו, סמל המותג יוכל לברך את הלקוחות בחיוך ידידותי, לנוע יחד עם מוזיקת רקע
בפלטפורמות דיגיטליות במגוון דרכים הומוריסטיות, מותאמות ושנונות.


בנוסף לצבע האדום הייחודי של LG, החברה תשתמש באדום LG Active האנרגטי בכל נקודות
המפגש עם הלקוחות, פרונטליים ווירטואליים. כמו כן, הוכנסו גם אלמנטים הדרגתיים שונים באדום
אקטיבי של LG, לבן ושחור, המציעים מגוון ייחודי לכל מוצר או שירות.


החברה גיבשה גם גופן חדש לסלוגן המותג Life's Good, ויעשה בו שימוש באופן נרחב יותר
באריזות המוצרים. כמו כן, בגופן משולבות בתחכום צורות בהשראת מוצרי LG השונים והמגוונים.

אסטרטגיית המותג החדשה של LG תחזק את הזהות הייחודית של החברה, ותמחיש את נכונותה
ויכולתה להתפתח עם ולצד קצב התפתחות החברה עצמה, לצד מחויבותה חסרת התקדים לספק
חדשנות בחוויות הלקוח, בכל מקום בעולם. החברה מתכננת לנצל את נכס המותג היחיד מסוגו בכל
נקודות הקשר עם הלקוחות ברחבי העולם כבר במהלך השנה.

William Cho, מנכ"ל חברת:LG "אסטרטגיית מותג חזקה ועקבית מאפשרת לנו לתקשר טוב
יותר את הערך שלנו ואת הזהות הייחודית שלנו, המשלבת באופן הרמוני חדשנות, חיבור ואהבה.
אסטרטגיית המותג החדשה של LG שואפת להפוך את המותג לאייקוני שיתאים לצרכנים בכל
הדורות ובכל העולם.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים